بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر : ۱۵۰۳۰۴

مربی سابق تیم ملی در اینستاگرامش نوشت: به نام دوست، آقای هاشمی رئیس محترم کميته المپیک بهتر است راجع به مسئله‌ای که تخصص ندارید حرف نزنید، افاضات شما در رابطه با انتخابی تیم ملی کشتی و کار ارزنده فدراسیون آقای رسول خادم و برادران فقط می‌تواند دفاع بی‌منطق باشد که هیچ مبنای تخصصی ندارند، چون شما اطلاعی از مسابقات قانونمند در دو سال گذشته ندارید، پس بهتر است شما دهان‌تان را در این رابطه ببندید.

چون عدالت این قانونمندی نکاتی دارد که هر آنچه این گروه مافیایی می‌خواهند دیده می‌شود و هر آنچه پنهان است دیده نمی شود، چون دهنه آن را بسته‌اند با پول با سفر و یا با تهدید؛ پس حرف عدالت فرآیند درست به گوش شما نرسیده که شما دفاع بی مورد می‌کنید.

مثال‌های این دوساله در رابطه با عدالت محوری این فدراسیون همان بس که اسامی را می‌نویسم که بدانید در رابطه با این افراد عدالتی که این آقای رئیس از آن دم می‌زند وجود نداشته: میثم نصیری - شیرزاد بهشتی طلا- امین سوری و... خیلی‌های دیگر که در سال گذشته این انتخابی عدالت محور هر چه خواست عوض کرد و امسال هم انتخابی عدالت محور مسابقه دو از سه را برگزار می‌کند و باز در مسابقات مختلف آن‌قدر کنکور می‌گذارد که مقصود لازمه آقای رئیس برسد. اگر منظور انتخاب فرد مورد نظر است، چرا در فینال سه مسابقه برگزار می‌شود، چون آنکه باید انتخاب شود اینجا نه! آنجا انتخاب می‌شود! یا در این قانون مداری کشتی گیرانی که در سال گذشته بهترین‌های این آقایان بودند البته به ظاهر... امسال هیچ تبصره‌ای برای شرکت آنها گذاشته نمی‌شود، مثل افضلی از کرمانشاه که در سال گذشته تیم ملی در وزن 74 یا حسین خانی در وزن 70.این عدالت سفت و سخت برای اینهاهست، ولی برای آنهایی که خود می‌خواهند راهی پیدا می‌کنند. حالا آقای هاشمی پیدا کن پرتقال فروش را.

گفتني است رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی 2015 لاس وگاس و مرحله نخست کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل روزهای 21 و 22 خردادماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش قانون، در پایان این رقابت‌ها اسامی نفرات برتر اوزان مختلف به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

57 کیلوگرم: 1- حسن رحیمی 2- رضا عطری

61 کیلوگرم: 1- بهنام احسان پور 2- آرش دنگسرکی

65 کیلوگرم: 1- سید احمد محمدی 2- علی اصغر جبلی

70 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی 2- مهدی تقوی

74 کیلوگرم: 1- علیرضا قاسمی 2- عزت ا... اکبری

86 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی 2- میثم مصطفی جوکار

97 کیلوگرم: 1- رضا یزدانی 2- عباس طحان

125 کیلوگرم: 1- پرویز هادی 2- جعفر شمس ناتری

کشتی فرنگی:

59 کیلوگرم: 1- محسن حاجی پور 2- عبدالمحمد پاپی

66 کیلوگرم: 1- مهدی زیدوند 2- محمدعلی گرایی

71 کیلوگرم: 1- افشین بیابانگرد 2- فرشاد بلفکه

75 کیلوگرم: 1- سعید عبدولی 2- رسول گرمسیری

80 کیلوگرم: 1- یوسف قادریان 2- یوسف اخباری

85 کیلوگرم: 1- حبیب اخلاقی 2- حسین نوری

98 کیلوگرم: 1- قاسم رضایی 2- مهدی علیاری

130 کیلوگرم: 1- مهدی نوری 2- بشیر باباجان زاده


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
پس دیگه کی میخوایم درست حرف زدن رو یاد بگیریم و مخالف رو تحمل کنیم ؟. این چه طرز حرف زدنه استاد ؟
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
سلام: مگر رییس دولت دهم از شما دعوت نکرد که با قوت به کارتان ادامه دهید چرا ادمه ندادید وحالا دارید هرچه از دهانتان بیرون امد میگویید .شاعر میگوید تامرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد.