بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر : ۱۵۰۹۹۶
رئیس دفتر رئیس جمهور به وین آمد.

به گزارش «انتخاب»، محمد نهاوندیان طی پیامی از طریق اینستاگرام اعلام کرد که عازم اتریش شده است.

نهاوندیان با انتشار این پیام و عکس که 11 ساعت پیش منتشر شده، آمده است:

نهاوندیان به وین آمد: خدایا به لطف کریمانه ات، برای مردم همیشه خداپرست ایران، آینده ای درخشان را رقم بزن!

«این روزها مقدرات الهی در حال رقم خوردن است و خدا امر فرموده بر بندگانش که دعا کننده برای تقدیر خیرات و برکات. پس همگی از خدا بخواهیم، خدایا تو به لطف کریمانه ات، برای مردم همیشه خداپرست ایران،آینده ای درخشان را رقم بزن! که هر چه نقصان است از ماست و هر چه خیر از تو. التماس دعا.»

لازم به ذکر است که ضرب الاجل سی ام ژوئن هفت روز تمدید شده است و حسین فریدون و علی اکبر صالحی نیز به مذاکرات پیوسته اند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
خدایا با زبون روزه ازت میخام به جان مهدی قسم توافق امضا شه. بابا انرژی هسته ای تا 20 سال دیگه نمیخاییم. مشکل این مملکت فقط انرژی هسته ای که نیست. فساد بی بندوباری دزدی گرانی اختلاس پارتی بازی تظاهر به اسلام و بی عدالتی موج میزنه مشتی نادان گیر دادن به انرژی هسته ای.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
سلام خدا برای هیچ بشری حتی هیچ موجودی بد نمی خواهد برای سعادت مردمان یک کشور هم درایت ودانایی حاکمان وتصمیم گیرندگان نیاز است نه چیز دیگر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
ظاهرا صدا سیما خلاف این را میخواهد و خلاف نظر و رای مردم داره حرکت میکنه از ان وقتی که این بابا مسول شده خدا شر مخالفان سر افرازی و عزت مندی مردم را از سر این کشور کوتاه کند مرتب ساز مخالف با گزارشهای چرندی که تهیه میکنه و حرفهای نامربوط با اون گزارشگر که شبها مخ ما رو میخوره انچنان با احساسا و از روی اعتماد به نفس حرف میزنه گویی الان از میز مذاکره برگشته توهم زده حتما این اقا رییس خودشو نخبه میدونه از شبکه های خارجی که دستش بود معلومه خیلی مفید بوده جرز اسراف پول مردم و ریختن تو شکم یه عده به اصطلاح مدیران شبکه های خارجی و کارمندانشان چه کاری انجام داده تو دنیا انقدر ایشان موثر بوده که همه ما را تروریست و اسلام و شیعه را ضد بشریت میدانند از توانایی های جنابعالی در رساندن رسالت شیعه و محبوبیت اسلام نزد دنیا بوده فقط یه یک سری گزارشهای شام و غذاهای ایرانی و کارهای صد من انجام شده چه کار مفیدی بوده که مظلومت شیعه و اران به شبکه خارجی مشان داده بشه فقط تا توانسته تو کشورهای مختلف شبه زده از پول بیتالمال چه فایده ای داشته؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
بورس نیوز جان هم از آقای نهاوندیان و هم از تو متشکریم که با این دعا دلمان را یک خنکای خاص ارزانی داشتی