بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

خودکشی یک کارگر در تبریز

کد خبر : ۱۵۱۲۶۴
مرگ تلخ یک کارگر در تبریز/دلایل این خودکشی هنوز معلوم نیست.
خودکشی یک کارگر در تبریز+عکس
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
حالو روز و معیشت این قشر بسیار بد است من نیز در این فکرم
ناشناس
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
تورم بیداد میکند مردم قدرت خرید و حتی سیرکردن شکمشون رو ندارن!
دولت باید به فکراقشارضعیف باشد همه که مثل بعضیا پولدار و مرفه نیستند...پشتشون گرم نیست
تامی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اره معلوم نیست حتما شکست عشقی بوده یا مواد مصرف کرده یا از ثروت زیاد بوده
یه نگاه به محل زندگیش بندازین معلومه دلیلش
حیف ثروت کشور که صرف دعوای اینا تو کشور شد که حالا این صحنه هارو باید ببینیم بچه هاش چی میکشن
مرد باش حذفش نکن
ناشناس
Germany
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
در خرم اباد فوق لیسانس ها میرن رفتگری در تبریز کارگر ها خودکشی می کنند .

واقعا فهمیدن دلیلش خیلی سخته ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
ناشناس
Germany
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دلیلش وضعیت بعد معیشتی کارگران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
خدایا کمبود معیشت نبود رفاه مشکلات خانوادگی خیانت همه و همه دست به دست هم میده تا یه خودکشی رقم بخوره...مخصوصا کشور ما سهم عجیبی تو این اتفاق شوم داره..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دنبال دلیل میگرده نویسنده این خبر؟ خدائیش تو کدوم کشور زندگی میکنید شماها که دلایل این رفتار ها رو نمیدونید؟
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
شاید سهامدار بوده . بلاخره شاخص از 90000 اومه 60000 اما دیروز دوربین صداسیما میره تالار حافظ مصاحبه میکنن همه میگن خوبه بازار مثبت شده . ملت فراموش کار
taha
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دلایلش اینه که من جوان که لیسانس فوق لیساس از دانشگاه های معتبر گرفتم بیکارم و مسئولین ما شاء الله 10تا 10 تا شغل و سمت دارن
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بیچاره...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
خدایا رحم کن به این همه گرفتار زندگی که در راه تامین معیشت فرزندان دنیای فانی را این چنین ترک میکنند. خدا رحمت کند و ....
دلواپس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
دلایل این خودکشی هنوز معلوم نیست!!!
آره جون عمه تون!
دلایل این خودکشی عبارتند از: تحریمهای اقتصادی، رکود اقتصادی، بیکاری، فقر، بی پولی، گرسنگی و ....
مش ممد
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
نه بابا فكر كنم از پول داري زياد بود مگر ما ايران بي پول داريم؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
خدا به داد خانوادش برسد!
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
نتیجه بی برنامگیهای دولت معجزه هزاره است دیگه...

دلیلش واضحه
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
دلیلش مشخصه فشار اقتصادی .نبود کار و درامد .تبعیض در جامعه .شرمندگی از خانواده. افسردگی .نبود امید به زندگی. ...,بازم بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
بی پولی وگرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
این تصویرطبیعی نیست،بورس نیوز نسبت به این خبر مطمئنی من با دوستم درتبریز تماس گرفتم تحقیق وانکار کرد،لطفا تبریزیها اطلاع رسانی کنند،عکس طبیعی نیست حالت فرد حلق آویز ،گردنش راسته با آن وزن اگر پریده بود زبانش بیرون میزد وگردنش خرد شده وخونریزی میشد.....
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
خودتان به جزئیات عکس نگاه کنید یک کشور بسیار عقب مونده با درامد پایین و نبود هیچ امیدی به آینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
بی پولی و فقر و بیکاری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
طناب دورگردنش نیست،درسته این عکس فتوشاپ وساختگیه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
هر جور فکر میکنم گذاشتن این عکس توی سایت خبری خیلی کار زشتیه . شاید بچه هاش نخوان همه بدونن پدرشون با چه وضعی فوت کرده .
omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
وضعیت سهامداران فعلی بورس هم کمتر این نیست.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
اختلاف حقوق را میبینند وچاره ای ندارند وقتی توی یک شرکت اختلاف حقوق بالای 20 میلیون تومان یا بیشتر هست دیدنش تدریجا خودکشیه زجر آوره
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
باسلام اداه کار اصفهان 3 ساله که حکم برگشت بکار تایید شده توسط تشخیص را که کارفرما اعتراض نموده و رفته حل اختلاف روی میز گذاشته اون کارگر هم همین روزها خود کشی میکنه چرا به داد و درد دل مردم نمیرسند ببینید چه فاجعه ای داره میشه چون شرکتی که طرف مقابل کارگر هست پول داره و..... کارشناس اداره کار جواب منطقی نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
خدا بیامرزدش.این جنایت دلواپسانیست که به جای انکه دلواپس هزینه کردن منابع کشور برای صاحبان واقعی ان همچون این مرحوم باشند از روی شکم سیرشان دلواپس هسته ای شدن هستند.خجالت بکش دلواپس بی درد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
اگرمشکلش فقر و بیکاری و بدهکاری است خدا لعنت کند باعث و بانیش را که مردم را به این حال و روز انداخته اند تا کی مرد خانه شرمنده زن و بجه اش بشه . گناه جوانان این مملکت چیست اگر هست باید برای همه باشد و اگر نیست باید برای هیچکس نه اینکه یکعده مثل زالو به جان مال و ثروت این مملکت افتاده و غارت میکنند و یکعده به نان شب محتاج هستند
تبریزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
قرض بدهکاری بی پولی از دست دادن همه چیز حتی اعتماد به نفس و امید به زندگی..... متاسفیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
مسئولین لطفا نظرات را بخوانن بعد ببینن چه مملکت غرق در نامیدی ساختن
ناشناس
Germany
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
بد جایی هم خودکشی کرده...
خیابان تربیت تبریز که جزو مراکز شهر تبریزه
علی
United States of America
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
دلیل آنرا اگر در یک چمله بخواهیم بگوییم فقط «مدیریت غلط مسئولان» است!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
دلیلش رو از دولت پاکدست بپرسید که با ادعای دستگیری پا برهنه ها به میدان آمد و لی کاشف به عمل اومد که دکل های نفتی را دو تا غیب و درآمدهای سرشار نفتی را صرف اطرافیان و بورسیه خارج از کشور از ما بهترون میکرد ... سانسور نکن بورس نیوز ...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
سلام اصلا جای نگرانی نیست .مسئولین محترم به زودی اورانیوم غنی شده را می فروشند وپولش را بین کارگران توزیع میکنند تا دیگر شاهد این نوع صحنه های تاسف برانگیز نباشیم
آزاده
India
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
در هر صورت و با هر علتی وقتی 4 ستون تنت سالمه باید شکرگذار باشی نه اینکه مرتکب این گناه بزرگ شی
حالا وضعیتش بهتره؟؟؟
تو برزخ هم عذاب روحی رو هم به خودش اضافه کرد
قوی باش انسان مرد باش مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
متاسفانه تمامی كسانیكه پیغام گذاشته اند مشكل اصلی را معیشت عنوان نموده اند
هیچكس نگفت خداپرستی و اجرای احكام الهی (دینداری) كه عامل اصلی توكل بر قدرت برتر پروردگار و عدم دلبستگی به منابع زودگذر و فانی دنیاست باعث افزایش انگیزه جهت برنامه ریزی و تلاش بیشتر در تمام شئون زندگی خواهد شد و موجبات خشنودی بیشتر همنوعان و خداوند را فراهم خواهد ساخت.
بنابراین قضاونت نمائید دلیل خودكشی این مرحوم دنیاپرستی است یا عدم توكل به خدا
ناشناس
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
حاج اقا شما ببخشیدش ....
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
اورانيوم بي خاصيت براي ملت ولي جيب پر كن آقازاده هاي رانت خوار بايد غني شود تا اكثريتي فقير شوند.
مهندس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
چه فتوشاپی من این صحنه رو از اتوبوس صبح دیدم
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
آقای ناشناس که علت خودکشی را عدم توکل به خدا میدونی یه کم از دنیای تخیلی و شعاری ات بیا بیرون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
سانتریفیوژ ما رو فقیر کرد.پس ما باید از سانتریفیوژ به خدا پناه ببریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
واقعا متاسفم بیکاری فریاد میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
فقر بدبختى در ايران بيداد ميكنه به هر كارى دست ميزنيم يك سنگ به قلب ما ميزنند بابا پول گندم كشاورز بدبخت هم خوردن داره چرا پول گندم مردم نميدين