بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر : ۱۵۱۸۳۶
صداو سیمای ما، ملی نیست و در جهت آنچه که خیر و صلاح منافع ملی است گام برنمی دارد، صدا و سیمای ما یک صدا و سیمای جناحی است که متاسفانه به جناح تندروهای پایداری و طرفداران احمدی نژاد تعلق دارد.

صادق زیبا کلام در گفت وگو با نامه نیوز درباره شانتاژ خبری اخیر صداو سیما در تلاش برای منفی نشان دادن جمع بندی مذاکرات هسته ای، گفت: در تمام 2 سال گذشته دریغ از پخش یک برنامه بی طرف درباره مذاکرات هسته ای در صدا و سیما، خلاصه‌ی تمام برنامه های صدا وسیما در 2 سال اخیر این بود که باید مراقب باشیم، مواظب باشیم که کلاهی بر سر تیم مذاکره کننده نرود، ما نگرانیم، به ما زور می گویند، و اینگونه ادبیاتی بر صدا و سیما حاکم بود.

زیبا کلام در ادامه گفت: یک بار نشد که صداو سیما به این پرسش میلیون ها ایرانی پاسخ دهد که این برنامه هسته ای که اینقدر سنگش را به سینه می‌زنید و در 12سال گذشته از بودجه بهداشت و درمان و آموزش و راه سازی و جاده سازی و عمران و آب برق زدید و در این چاه ویل هسته ای ریختید چه منفعت و سودی برای کشور داشته است؟ بگویید چه کمکی به بالا رفتن رشد اقتصادی مملکت کرده است؟ اما دریغ از کوچک ترین پاسخ به این پرسش.

وی گفت: اکنون که توانستند با مساعی 2 ساله تیم مذاکره کننده و ممارست دولت یازدهم کشور را از چاه ویل و باتلاق 8 سال گذشته خارج کنند و اعتمادی را در طرف مقابل ایجاد کنند و بگویند که ما واقعا نمیخواهیم سلاح هسته ای تولید کنیم و به دنبال برنامه هسته ای صلح آمیز هستیم متاسفانه اصولگرایان تندور به جای گفتن دست شما درد نکند شروع کردند به ایراد گرفتن که اینجای متن اینطوری است و اونجای متن اونطوری.

زیباکلام، در ادامه با بیان اینکه من نمیدانم صدا و سیما چه چیزی و چه کسی را قبول دارد، تاکید کرد: صدا و سیما اگر مردم را قبول دارد، باید بداند که مردم با 4 میلیون رای به جلیلی و 19 میلیون رای به روحانی حرف و نظر خود را اعلام کردند اگر آن رای را قبول ندارند، آن شادی مردم در خیابان ها و جشن را قبول کنند، اگر آن را قبول ندارند این وضعیت مردم و به ویژه جوانان در چند هفته اخیر را ببینید و بپذیرند که گوششان را به رسانه های خارجی چسبانده بودند و منتظر نتیجه مذاکرات بودند، این اشتیاق و شور و این اضطراب را ببینند و رای و نظر مردم را بشنوند.

این استاد دانشگاه در ادامه انتقادات صریح و بی سابقه خود به صداو سیما، گفت: صدا و سیما متاسفانه یک اقلیت تندرو و اندک را می بیند که نگاهشان به موضوع هسته ای نه از منظر منافع ملی که از منظر سیاسی است، آنها به جدال هسته ای نیاز دارند تا بتوانتد غرب ستیزی و استکبار ستیزی خود را توجیه کنند، چرا که اگر قرار است در موضوع هسته ای به سازش برسیم خیلی ها خواهند گفت در موضوع هسته ای که اینقدر مشکل بود ما به توافق رسیدم پس در افغانستان و یمن و سوریه و عراق که اشتراکاتمان بیشتر است نیز می توانیم به توافق و همکاری برسیم.

زیبا کلام همچنین گفت: البته ایران و آمریکا بر سر موضوعاتی چون حقوق بشر و اسرائیل اختلاف نظر داریم اما خب همه کشورهای بر سر موضوعاتی اخنلاف دارند و در جایی دیگر تفاهم، به همین خاطر در کمال تاسف باید گفت تنها چیزی که برای دلواپسان مهم است آمریکا ستیزی است و نه منافع ملی.

وی در پایان گفت: صداو سیما بدبختنانه به جای اینکه منعکس کننده صدای اکثریت مردم باشد، کسانی که مالیات می دهند و حقوق آقای سرافزاز را تامین می کنند، بلندگوی کسانی شده است که تیشه آنها به ریشه منافع ملی خورده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
من نمی دونم چرا این سامان باید در دست یک عده اقلیت باشد؟؟؟
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
این جبهه گیری صدا سیما است که باعث شده ماهواره حرف اول را در ایران بزند ودر دورترین روستا ها هم دیش های ماهواره خودنمایی کند مردم چه عالم چه بیسواد چه بزرگ وچه کوچک و..........خواستار حقیقت وراستی هستند
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
علتش عدم کیفیت تصاویر بود که در روستا هم ماهواره میخریدند . شاید هم بخاطره ماهواره است که کشاورزان زکات نمیدهند باران بر سرشان نمیبارد
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
ناشناس جک نگو !
رضا
ROMANIA
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
سلام خدا پدرت را بیامرزد این موضوع را که ننه جان مهدی هم می داند .وانتظاری هم از این صدا وسیمای جناحی نیست .این صدا وسیما فقط برای همان 4 میلیون نفری که به آقای جلیلی رای دادند برنامه می سازد تا مبدا انها را هم از دست بدهند . اینها از قبل برنامه هسته ای حتی نتوانستند کارخانه تبدیل زباله بسازند تا کشور در زباله ها دفن نشود .
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
زیبا کلام جواب نامه صلح نوبل اومده ؟ هنوز تو راهه؟
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
اونقد مرد بود که معذرت خواست و اصلاحیه نوشت اختلاسگران و دزدان شما هم معذرت خواستن؟؟؟؟
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
ناشناس عزیز توکه ظاهرا نزدیکتری برو بگیرش تا از دلواپسی دربیای و مارو اینقدر نگران سلامتی خودت نکنی
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
اصلاحیه؟؟!!! ایشان استاد دانشگاه علوم سیاسی هستن ؟ به بچه ها مردم درس میده اند ! در ضمن نامه ارسال شده بود اصلاحیه فایده نداشت خخخخخخخ
ناشناس
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱
من نمیدونم این جماعت دلواپس چرا از VPN دیگه استفاده میکنند، بابا با شما که کاری ندارند، یا نکنه واقعا از آلمانی ؟؟؟
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
آفرین بر زیبا کلام حرف حساب جواب نداره
مدیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
سپاس بر جناب دکتر عزیز - این فرمایش جنابعالی لایک 70 میلونی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
واقعا این انرژی هسته ای خارج از حرف های صد من یه غاز چه آثار ملموسی داشته است به جز هرینه های سرسام آور مستقیم وغیر مستقیم به گرده مردم بدبخت
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
از آثار ملموسش به من و خودت نگاه کن که توبورس چطور زیر پاهای اعضای جبهه پایداری بنام حقوقی با کمک یار دبستانیشان فطانت له شدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
جناب آقای زیبا کلام ظاهراً فقط ماهواره می بینند
این جماعت که برای پیروزی به مالدیوم میریزن بیرون
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
ضد ملی ست . تمام
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
صدا و سيما نياز به تغييرات اساسي داره .
سياست هاش كاملا بر خلاف نظر اكثريت ملت هست .
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
اکثریت چطور حساب کردی؟
omid
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کاملا موافقم
ناشناس
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
به مثبت و منفی ها نگاه کنی اگر نسبت و تناسب دوره دبستان رو هم بلد باشی اکثریت رو میتونی حساب کنی....
البته این دومی رو شک دارم یادت مونده باشه، آخه دوره شما کیفیت نظام آموزشی دیگه خیلی اومد پایین.....
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
صدا و سیمای حکومتی همینه اگر ملی باشه خوبه
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
چاره شبکه های خصوصیه بعد از اصلاح مجلس به شبکه های خصوصی هم میرسیم
نیکمنشی
ROMANIA
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
درود به شرفت،مردی مرد،همین
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
تنهاجیزی که برای صداوسیمااهمیت نداره نظراکثریت مردمه واقعاجای تاسف داره .
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
صدای دلواپسان و اصولگرایان است صدای مردم را خفه کرده و ان چهار میلیون که فکر میکنم سه میلیون انها از روی احساسات و جو گیر شدن رای دادن الان یکمیلیون بیشتر نیست که انها هم منافع دارن بلاخره دوره این بابا هم سر میرسه
ناشناس
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
پروفسور اون یکی 6 تا کاندید هم اصولگرا بودن بجز آقای روحانی اعتدال گرا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
متاسانه ما فقط یک کارشناس داریم انهم جناب زیبا کلامه ، که انهم از نظریات انهم در صدا و سیما استفاده نمی شود. ولی اگر به قیافه اکثر کارشناسان مورد استفاد در صدا و سیما بکنید معلوم می شود از چه دانشگاه و چه ارگانی هستند .
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
اینها باید هوچی گری راه بیاندازند و افکار مردم را منحرف کنند وگرنه مردم میگویند در این چندین سال حمایت از اعراب و خصوصا فلسطین و حیف و میل کردن ثروت ملی در حلقوم این نمک نشناسها و غرب ستیزی چه جوابی امروز گرفتید عربستان در تدارک یک جنگ تمام عیار با اتحاد تمام کشورهای عربی در برابر ایران پشت با نقاب عربی اسرایلی اماده شده بود ظریف و تیمش ایران را نجات داد هسته ای که بهانه بود نمک نشناسها و نان به نرخ روز خورها از کنار این تحریمها چقدر استفاده بردید و شعار مرگ بر امریکا سر دادید
امیر
GERMANY
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
بودجه سالیانه صدا و سیما اگر بررسی شود که شامل تمام در آمدهای حاصل از تبلیغات و بودجه عمومی (اعطایی دولت) هیچگاه با کارآیی و بهره وری و تعداد مخاطبان آن همخانی ندارد بهتر است سازمانهایی از دولت و نظام این مسئله را بررسی کنند واز اتلاف هزینه در اینگونه سازمانها جلوگیری کنند و یا ساختار آن را اصلاح کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
خدا را شکر حداقل یک نفر پیدا شده حرفدل ما را بزنه وگرنه هم از طرف ما مردم حرف می زنند اما هیچوقت نیامدند یک رفرندامی بزارند ببینند ما چی می گوئیم.
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
خداییش حرف حساب ودرستی گفته
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
صداش رسا نیست و سیماش خوشایند نیست . هیچکس نه شنونده و نه بیننده است . وقتی کسی میخواهد واقعا بطور زنده فوتبال تماشا کند سراغ ماهواره میرود . اخبار داغ دنیارا باید از زبان ماهواره شنید . واقعیات غیر سانسور شده نه غیر اخلاقی بلکه سیاسی را یابد از ماهواره دنبال کرد . البته اگر اینترنت دارای سرعت خوب بود اینترنت بهترین و بروزترین گزینه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸
ننگ ما صدا و سیمای ما
شکرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
آنچه ما باید میدیدیم دیدیم .(کله پا کردن مردم در بورس)باز هم بگویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
روحانی تنهاست