بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر : ۱۵۲۵۱۳
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار است که سهم دولت در خانه دار کردن مردم بیشتر شود به گونه ای که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده این سهم به ۱۲۰ یا ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

محمدرضا رضایی کوچی از انجام رایزنی های لازم جهت رشد میزان تسهیلات مسکن به 120 یا 150 میلیون تومان خبرداد و گفت: افزایش تسهیلات مسکن باید با کنترل تورم و جلوگیری ازجهش قیمتی در بازار همراه باشد.

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر استقبال گسترده مردم برای ثبت نام دریافت وام مسکن، افزود: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی روزانه 300 متقاضی برای ثبت نام وام ازدواج داریم که اگر دولت بتواند به کنترل تورم بپردازد و ارزش پول طی زمانی که پول به عنوان سپرده نزد بانک ها است کاهش نیابد طرح خانه دارکردن مردم با وام 80 میلیونی مسکن قابل عملیاتی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه قیمت مسکن باید کنترل شود، تصریح کرد: در صورت رها کردن بازار مسکن به حال خود و با جهش نرخ آن کسی با 80 یا 100 میلیون تومان تسهیلات خانه دار نخواهد شد.

وی ادامه داد: هر چند که در حال حاضر برای خانه دار شدن مردم با وام مسکن نیمی از سهم را دولت و نیم دیگر را مردم متقبل می شوند اما قرار است که سهم دولت در خانه دار کردن مردم بیشتر شود به گونه ای که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده این سهم به 120 یا 150 میلیون تومان افزایش یابد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه درحال حاضر رکود در بازار مسکن حاکم است، تاکید کرد: ایجاد ثبات در بازار مسکن جهت خانه دار شدن مردم باید اولویت وزارت راه وشهرسازی باشد.

منبع : نسیم 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
akbar
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
اقا ما بی خانه ها به چه زبونی به وزیر اقای اخوندی بگینم ما را به امید تو خیری نیست شر نرسان ایشان بیشتر دلواپس سازنده ای مسکن هستنند که خانه هایشان با قیمتهای کذایی رو دستشان مانده اگر نه هر ساده ای میداند با افزایش وام خانه گرانتر از وامی میشود که قرار است توان خریدار را بالا ببرد
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
بسمه تعالی
بهتره قیمت خونه رو پایین بیارید خونه به تعداد کافی موجود است لاکن یک سه تا داره یک پنج تا داره یکی نداره
اگر قیمت خونه ارزون بشه اونایی که خونه اضافی دارند دیگه مجبور به نگهداری نیستند و باعث عرضه بیشتر و کاهش قیمتها میشود....
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
نمیدونم چرا نمیفهمند مردم قدرت خرید ندارند......قطعا خود را به خواب زده اند ......پایه حقوق وزارت کار با کلی منت و کش و قوس کمتر از ماهی ۸۰۰ هزار تومان هست. چطور باید قسط پرداخت کنند....؟؟؟؟؟؟ دلشون برای مردم میسوزه....مردم را چی فرض کردین...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
این آقایان هم فقط به فکر املاکشانند
جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
مردم تو پرداخت قسط وام 30 میلیون ماندند چه برسد به 50-60-80 و 150 میلیون

تا قیمت مسکن بالای 40 درصد کاهش نیابد هیچ امیدی به رونق مسکن نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
خب بشه ٢٠٠ ميليون يا ٣٠٠ ميليون كي ميتونه قسط هاشو بده ؟؟؟؟؟
حقیقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
وام بشود یک میلیارد بازهم مسکن رونق نخواهد گرفت تنها راه نجات مسکن کاهش قیمت است
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
قسطش را اعلام کنید تا مردم استقبال کنن

چقدر رو دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
حتما بايد براي پرداخت اقساطش، 24 ساعته کار کنيم و هيچ چيز هم نخوريم.