بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز

تحلیل بنیادی و تکنیکالی "پترول" با استقبال اعضا مواجه شد

چهلمین نشست باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل نماد "پترول" با حضور بی نظیر اعضا باشگاه در محل شرکت کارگزاری آثل برگزار گردید.
کد خبر : ۱۵۲۵۶۸
نویسنده :
محمدآموخته

روز گذشته، نماد معاملاتی "پترول" از لحاظ وضعیت بنیادی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین روند تکنیکی این شرکت نیز برای اعضا باشگاه مشتریان بورس نیوز تشریح شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، چهلمین نشست باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل نماد "پترول" با حضور بی نظیر اعضا باشگاه در محل شرکت کارگزاری آثل برگزار گردید.

تحلیل بنیادی و تکنیکالی

بر اساس این گزارش، در ابتدا وضعیت بنیادی شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از سوی تیم تحلیلی بورس نیوز برای اعضا باشگاه ارایه شد و همچنین ویدیویی از بررسی روند تکنیکالی نماد "پترول" از سوی آقای مهدی پور برای اعضا باشگاه به تصویر کشیده شد.

همچنین، نشست هفته آینده باشگاه مشتریان بورس نیوز به دلیل تعطیلی در روز سه شنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در روز یکشنبه و پیرامون تحلیل نماد "ودی" با حضور مدیران ارشد شرکت مذکور برگزار خواهد شد.

لینک ثبت نام نشست بیمه دی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/59


لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

یک شنبه 1394.05.18از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

تهران- میرداماد بین نفت و مدرس- پلاک 239- بیمه دی - طبقه پنجم

شایان ذکر است در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، یک تفاهم همکاری در خصوص تحلیل نماد "پترول" میان بورس نیوز و شرکت کارگزاری آثل به امضا رسید.

تحلیل بنیادی و تکنیکالی


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اماندا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
بورس نیوز نتیجه این نشست را ما هم میتونیم بدونیم یا نه؟ اخه من پترول دارم .میشه به ما هم بگین چه خوابی واسه پترول دیدین؟