بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
ژانگ، مدیرعامل مدیران خودرو، در ابتدای این نشست خبری 2 محصول جدید این شرکت یعنی خودرو شاسی بلند تیگو 5 و خودرو NewQQ (نسل جدید مدل QQ )که در ایران با نام MVM110 عرضه می شود را به عنوان نقطه عطفی در کارنامه این شرکت معرفی کرد و افزود: ورود این 2 خودرو جدید و همچنین برنامه ریزی این شرکت برای عرضه 3 خودرو جدید دیگر در سال آینده نشان از برنامه های بلند مدت چری برای بازار ایران دارد.
کد خبر : ۱۵۲۶۵۷
نویسنده :
قاسمی

به گزارش بورس نیوز، ژانگ، مدیرعامل مدیران خودرو، در ابتدای این نشست خبری 2 محصول جدید این شرکت یعنی خودرو شاسی بلند تیگو 5 و خودرو NewQQ (نسل جدید مدل QQ )که در ایران با نام MVM110 عرضه می شود را به عنوان نقطه عطفی در کارنامه این شرکت معرفی کرد و افزود: ورود این 2 خودرو جدید و همچنین برنامه ریزی این شرکت برای عرضه 3 خودرو جدید دیگر در سال آینده نشان از برنامه های بلند مدت چری برای بازار ایران دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه خودروهای چینی توانسته اند در سال های اخیر سهم بازار خود را به طور پیوسته افزایش دهند و این مسأله نشان دهنده شناخت مناسب چینی ها از ذائقه بازار خودرو ایران و خریداران خودرو در کشورمان است، گفت:"ما بازار خودرو ایران را به خوبی می شناسیم. مشتریان خودرو در ایران در سگمنت های مختلف انتخاب های متفاوتی دارند و انتخاب ها برای مشتریان خودرو در ایران با عرضه مدل های جدید از سوی شرکت های مختلف رو به افزایش است. ما هم در مدیران خودرو تلاش می کنیم برای افزایش حق انتخاب مشتریانمان به طور پیوسته خودروهای به روزتری را عرضه کنیم تا مشتریان همیشه انتخاب های جدیدی از بین محصولات ما داشته باشند.

ژانگ در ادامه نیز با اشاره به عرضه محصولات جدید متناسب با نیازهای مشتریان گفت: ما در چند سال اخیر در سگمنت های مختلف محصولات خود را عرضه کرده ایم و محصولات موجود را هم به روز می کنیم.

مدیرعامل مدیران خودرو در انتهای سخنان خود نیز در پاسخ به این سؤال که با وجود حضور شرکت‌های اروپایی برای تولید خودرو در ایران آینده چری در ایران را چطور می‌بینید، گفت: شرکت چری طی 10 سال گذشته در ایران حضور داشته و به 80 کشور دنیا خودرو صادر کرده‌ و در عین حال تولید خوبی در برزیل و روسیه داشته‌ است.

شریعت: درخواست 15درصدی افزایش قیمت داده ایم

در بخش دیگری از این نشست خبری نیز بهرام شریعت، رییس هیات مدیره مدیران، با اعلام ارسال درخواست افزایش 15 درصدی قیمت خودروهای این شرکت به شورای رقابت کفت: تغییرات اعضای شورای رقابت باعث شده تا همچنان درخواست ما در شورا مورد بررسی قرار نگیرد اما خریدران مطمئن باشد به هیچ عنوان نمی توان انتظار کاهش قیمت ها را داشت.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت ازچند ماه گذشته درخواست افزایش 15 درصدی قیمت محصولات خود را به شورای رقابت ارسال کرده است، گفت:با افزایش هزینه های تولید امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارد.

وی البته از تصمیم دولت برای یکسان سازی نرخ ارز، افزایش نرخ دستمزد و مالیات بر ازش افزوده به عنوان بخشی از دلایل درخواست این شرکت برای افزایش 15 درصدی قیمت خودرو خبر داد.

شریعت با بیان اینکه یکی از اثرات مهم توافقات هسته‌ای‌‌ آزاد شدن منابع مالی و بهبود نقدینگی و تسهیل اعتبارات خواهد بود، افزود: بدین ترتیب قدرت خرید مردم افزایش می یابد. البته به اعتقاد بنده اگر هیچ سیاست جدیدی از سوی دولت اعمال نشود حضور و فعالیت گسترده شرکت های خودروساز خارجی در بازار ایران دو سال زمان می‌برد و اگر شرطی برای میزان ساخت داخل خودرو نیز وجود داشته باشد این مدت حداقل 3 سال طول خواهد کشید.

مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در ادامه به برنامه های این شرکت در عرضه محصولات جدید به بازار اشاره کرد و گفت: دو محصولات تیگو5 و ام‌وی‌ام110 جدید در دو مدل برقی و بنزینی امسال به بازار عرضه خواهد شد البته در سال آینده هم سه محصول دیگر را راهی بازار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازار ایران از انحصار خارج شده و به سمت رقابتی شدن در حال حرکت است، تصریح کرد: خودرو تیگو 5 به عنوان یک خودرو لوکس 27 مرداد ماه در نمایشگاه مشهد رونمایی و با لوگوی چری به بازار عرضه می‌شود.

سیاست های دولت هم نشان می دهد، خودرو ارزان نخواهد شد

سیاست های دولت هم نشان می دهد، خودرو ارزان نخواهد شد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
شما هر جور راحتی همون کارو بکن میخوای افزاش 100 درصدی بدین میخوای کاهش 100 درصدی بدین ولی مردم دیگه بیدار شدن کلاه سرشون نمیره
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
هر چند درصد دوست دارید اضافه کنید مردم که قدرت خرید خودرو ومسکن را به دلیل چند برابر شدن قیمت انها وعدم اضافه شدن درامد مردم در رکود بیشتر قرار خواهید گرفت اتش گرانی دردرجه اول دودش به چشم شما ودولت خواهد رفت چون مردم مقاومت رایاد گرفتند
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کسانی که امروز خودروی لوکس بالای صد میلیون تومان سوار میشوند همان کسانی هستند که از ناچاری مجبور بودند گاریهای ساخت داخل سوار شوند وتکلیف طبقه متوسط به پایین هم که معلومه یعنی بخور نمیر زندگی کن پس رکود خودرو که شروع شده به اوج خواهد رسید تا جایی پیش میرود که خودروی لوکس کارکرده به خاطر عدم مشتری از نصف قیمت هم ارزانتر شود مثل همه جای دنیا.پس هر چقدر دوست دارید گران کنید چون دوره بخر بره روش تمام شد واقتصاد مقاومتی یعنی نخر تا ارزان شود هنوز هیچی نشده بدهکاران خودروی 100 میلیونی را حاضر به فروش 80 میلیون هستند ولی دریغ از مشتری.