بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز انجام شد

پاسخ های مدیرعامل بیمه دی به پرسش های اعضا باشگاه/ اعلام برنامه نشست هفته آتی

روز گذشته، چهل و یکمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تحلیل و چشم انداز نماد "ودی" با حضور مدیر عامل و مدیر مالی شرکت مذکور برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۲۷۸۲
نویسنده :
محمدآموخته
روز گذشته، چهل و یکمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تحلیل و چشم انداز نماد "ودی" با حضور مدیر عامل و مدیر مالی شرکت مذکور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در ابتدای نشست روز گذشته باشگاه، تیم تحلیلی بورس نیوز ارایه وضعیت بنیادی "ودی" را در دستور کار قرار داد که این امر نظرات مثبت و منفی مدیر عامل شرکت بیمه دی، آقای سید مجید بختیاری را به همراه داشت.

بر اساس این گزارش، در پایان نشست "ودی"، مدیر عامل و مدیر مالی شرکت مذکور، پاسخگوی پرسش های اعضا باشگاه مشتریان در خصوص وضعیت فعلی و آینده شرکت بودند که در نهایت با جمع بندی و رضایت حاضرین مواجه شد.

این گزارش می افزاید: نشست هفته آینده باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل بنیادی و بررسی وضعیت حال حاضر شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی از سوی تیم تحلیلی بورس نیوز در محل شرکت کارگزاری بانک سامان برگزار خواهد شد.

همچنین، در نشست هفته آینده باشگاه مشتریان بورس نیوز، تیم تحلیلی شرکت کارگزاری بانک سامان در نظر دارد تا تحلیل جامع و کاملی از "شاراک" و همچنین وضعیت فعلی شرکت های پلیمری را ارایه دهد.


لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/60


لازم به ذکر است، لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 1394.05.27 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

تهران خیابان آفریقا- پایین تر از چهار راه جهان کودک- نبش کوچه 25- ساختمان شماره 29- طبقه هفتم


شایان ذکر است، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، یک تفاهم همکاری همچون روال سابق این بار در خصوص تحلیل نماد "ودی" میان بورس نیوز و شرکت بیمه دی به امضا رسید.

پاسخ های مدیرعامل بیمه دی به پرسش های اعضا باشگاه/ اعلام برنامه نشست هفته آتی


اشتراک گذاری :
ارسال نظر