بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
رییس حسابداری "حفارس" عنوان کرد:

عقد قراردادهای جدید شرکت

قرارداد شرکت با سایپا یدک از اوایل سال جاری منعقد گردیده و طبق این قرارداد بعد از اینکه عملیات بارگیری، حمل و نقل و تحویل قطعات به مقصد مورد نظر که از طرف "حفارس" انجام شود هزینه آن با گذشت یک مدت زمان مشخص دریافت خواهد شد.
کد خبر : ۱۵۲۹۳۹
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از عقد قرارداد جدید با شرکت سایپا یدک خبر داد.

رییس حسابداری شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: قرارداد شرکت با سایپا یدک از اوایل سال جاری منعقد گردیده و طبق این قرارداد بعد از اینکه عملیات بارگیری، حمل و نقل و تحویل قطعات به مقصد مورد نظر که از طرف "حفارس" انجام شود هزینه آن با گذشت یک مدت زمان مشخص دریافت خواهد شد.

علی پیش نماز زاده در ادامه افزود: در حال حاضر سایپا یدک قسط اولین دوره این قرارداد را پرداخت کرده که این مقدار در سود هر سهم طی گزارش عملکرد 6 ماهه سال جاری لحاظ خواهد شد.

تأثیر گذاری این قرارداد بر بودجه سال 94 را باید بر اساس عملکرد واقعی مشخص کرد اما به طور کل قطعاً تأثیر مثبت آنرا بر سودآوری شرکت در سال مالی جاری شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به انجام مذاکراتی برای حمل گندم گفت: از ابتدای تأسیس این شرکت یکی از کارهایی که انجام می دهیم حمل آرد و گندم به سراسر کشور بوده که در حال حاضر نیز در حال انجام مذاکره برای گسترش این بخش شرکت هستیم.

که در تمامی این موارد در پیش بینی سود هر سهم سال 94 بر اساس عملکرد واقعی شش ماهه لحاظ و اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول در رابطه با دیگر برنامه های آتی شرکت گفت:"حفارس" در حال تهیه طرح توجیهی برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بوده اما زمان اجرا و مبلغ آن هنوز مشخص نیست.

بر این اساس "حفارس" طی سه ماه نخست سال جاری موفق به شناسایی 44 رسال سود به ازای هر سهم شده که برابر با 48 درصد مقدار بودجه پیش بینی شده شرکت برای سال مالی 94 می باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
گفته میشه قیمت بلوک بالای 500 تومان است