بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
مدیر مالی شرکت قند اصفهان عنوان کرد:

مذاکره برای افزایش نرخ 13.5 درصدی قند و شکر

با توجه به اینکه فعالیت های شرکت های قند و شکر فصلی بوده به صورت قطعی نمی توان گفت تغییری در بودجه لحاظ خواهد شد یا خیر، اما با فرض ثابت بودن شرایط فعلی سود هر سهم پیش بینی شده "قصفها" مبلغ 196 ریال باقی خواهد ماند.
کد خبر : ۱۵۳۱۲۴
نویسنده :
یارمحمدی
این روزها در یکی از صنایع کوچکی که سهم اندکی از بازار سرمایه را به خود اختصاص داده شاهد معاملاتی در بازه مثبت هستیم که یکی از آنها نماد معاملاتی قند اصفهان می باشد.

نماد معاملاتی این شرکت طی 15 روز کاری در حالی در محدوده مثبت و با صف تقاضا همراه است که تنها میانگین حجم معاملات این نماد 13 هزار سهم است.

در همین رابطه مدیر مالی شرکت قند اصفهان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: با اینکه طی چند روز گذشته شاهد صف خرید در نماد "قصفها" هستیم که لازم است بگویم در داخل شرکت هیچ اتفاق مهمی رخ نداده و ادامه دار بودن این صف خرید تنها به دلیل عرضه نشدن سهام شرکت از طرف سهامداران آن می باشد به طوریکه اگر این صف عرضه شود ممکن است قیمت سهم با افت همراه شود.

نریمانی در رابطه با درخواست افزایش نرخ محصولات این شرکت ها گفت: با توجه به افزایش هزینه ها و عوامل تولید، شرکت های این گروه درخواست افزایش حدود 13.5 درصدی قیمت محصولات خود را به وزارت صنعت، معدن تجارت ارائه کرده و در حال مذاکره در این خصوص هستند.

با توجه به اینکه شرکت های قند نیشابور و شکر شاهرود در بودجه سال مالی منتهی به 31 خرداد ماه 95 زیان سال گذشته خود را به سود تبدیل کرده اند، این مقام مسئول در رابطه با تغییرات سود هر سهم سال مالی جاری قند اصفهان گفت: با توجه به اینکه فعالیت های شرکت های قند و شکر فصلی بوده به صورت قطعی نمی توان گفت تغییری در بودجه لحاظ خواهد شد یا خیر، اما با فرض ثابت بودن شرایط فعلی سود هر سهم پیش بینی شده "قصفها" مبلغ 196 ریال باقی خواهد ماند و با توجه به عملکرد سه ماهه شرکت و پوشش 38 درصدی سود هر سهم احتمال شناسایی سود برآورد شده تا پایان سال جاری نیز می رود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
حتما فردای سهام قندی میخرم
حتما ها!!!
اصلا شک نکنید
شرکتها الان سود میکنند آخ جوووووووووووووووون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
شرکتهای قندی با این انجمنی که دارند محکوم به شکست هستند انجمنی که فقط منافع شخصی خود را در نظر میگیرند نه منافع شرکتها را بنظر من اعضاء باید در رابطه با هیت مدیره ودبیر مادام العمر ان تجدید نظر نمایند