بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، ابتدا تیم تحلیلی شرکت کارگزاری بانک سامان ارایه وضعیت بنیادی سه شرکت پتروشیمی شازند، مارون، جم و همچنین مقایسه آنها با هم را دستور کار قرار داد و سپس تیم مطالعات و تحقیق بورس نیوز نیز به بررسی وضعیت حال حاضر و چشم انداز شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی پرداخت.
کد خبر : ۱۵۳۱۵۲
نویسنده :
محمدآموخته

روز گذشته، چهل و دومین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تحلیل بنیادی و تکنیکی دو نماد معاملاتی "وصندوق" و "شاراک" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، ابتدا تیم تحلیلی شرکت کارگزاری بانک سامان ارایه وضعیت بنیادی سه شرکت پتروشیمی شازند، مارون، جم و همچنین مقایسه آنها با هم را دستور کار قرار داد و سپس تیم مطالعات و تحقیق بورس نیوز نیز به بررسی وضعیت حال حاضر و چشم انداز شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی پرداخت.

بورس نیوز در نظر دارد، طی هفته آینده، نشست باشگاه مشتریان را در قالب تحلیل بنیادی و تکنیکالی نماد معاملاتی "بترانس" و همچنین بررسی صنعت برق را با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه برگزار نماید.


لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/61

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.



لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.06.03 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میدان آرژانتین- خیابان نوزدهم- پلاک 13- واحد 302


شایان ذکر است، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان همچون روال سابق یک تفاهم همکاری میان بورس نیوز و شرکت کارگزاری بانک سامان در حصول تحلیل دو نماد معاملاتی "وصندوق" و "شاراک" به امضا رسید.

نمادهای
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
ما که دیگه بریدیم از این بورس اینقدر ضرر کردیم.