بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کارگزاری بورس بهگزین در راستای توسعه صندوق های بازارگردانی تصمیم بر راه اندازی چندین صندوق دیگر را در آینده نزدیک دارد.
کد خبر : ۱۵۳۱۶۷

سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز راه اندازی صندوق اختصاصی بازارگردانی بانک سینا را صادر کرد و از این پس معاملات سهام این بانک به طور اختصاصی بازارگردانی می شود.

به گزارش بورس نیوز، مجتبی شهبازی مدیر روابط عمومی کارگزاری بورس بهگزین با اعلام این خبر گفت: سرمایه این صندوق یکصد میلیارد ریال می باشد و صندوق بازارگردانی اختصاصی بانک سینا به مدیریت کارگزاری بورس بهگزین جهت بازارگردانی این بانک، مجوز های لازم را از سازمان بورس دریافت کرده است.

شهبازی با اشاره به نقش این صندوق ها در تأمین و تزریق نقدینگی های جدید و افزایش نقدشوندگی و روان شدن معاملات سهام شرکت ها خاطر نشان کرد: علاوه بر مزایای تأسیس صندوق های بازارگردانی برای کلیت بازار، می توان به موضوع سودآوری این صندوق ها برای مدیران و موسسان آن نیز اشاره کرد؛ بطوریکه علاوه بر تخفیف ٨٠ درصدی که برای کارمزد ارکان و کارمزد کارگزاری ها در نظر گرفته شده است، راه اندازی این صندوق ها برای موسسان آنها نیز درآمد مطلوبی را در پی خواهد داشت.

وی در خاتمه اظهار داشت: کارگزاری بورس بهگزین در راستای توسعه صندوق های بازارگردانی تصمیم بر راه اندازی چندین صندوق دیگر را در آینده نزدیک دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر