بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر : ۱۵۳۵۲۷
    عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه مجلس گفت: اموال غیرنقدی موسسه میزان جهت تسویه حساب شاکیان و بازگرداندن سپرده سرمایه‌گذاران به فروش می‌رسد. موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو با ایلنای در توضیح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده موسسه مالی و اعتباری میزان اظهار داشت: دومین جلسه پیرو استیضاح وزیر اقتصاد با حضور ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس ، وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر دادگستری، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس بانک صادرات و تعدادی از نمایندگان برگزار و تصمیماتی در چهار محور اتخاذ گردید. وی افزود: تصمیم نخست در این راستا انجام گرفت که اگر سرمایه‌گذاری از این پس برای درخواست مجوز موسسه مالی و اعتباری یا بانک وجود داشته باشدی سازوکار آن را مشخص و نسبت به صدور مجوز اقدام کنیم و همچنین دارایی‌های موسسه میزان تعیین تکلیف خواهد شد. ثروتی خاطرنشان کرد: مسئله دوم اینکه تصویب شد اموال غیرنقدی اعم از ساختمان و زمین موسسه میزان به ارزش حدود 700 الی 800 میلیارد تومان جهت تسویه حساب شاکیان و بازگرداندن سپرده سرمایه‌گذاران به فروش برسد. نماینده مردم بجنورد اضافه کرد: سومین تصمیم اتخاذ شده در جلسه در این خصوص بود که بانک صادرات با حمایت بانک مرکزی جهت پوشش بدهی‌های سهام‌داران و سپرده‌گذاران خرد از طریق ایجاد یک خط اعتباری اقدام نمایند و چهارم اینکه اموال کسانی که به موسسه میزان بدهکار بوده یا از این موسسه وام دریافت نموده‌اند و اقساط و مقروضات خود را پرداخت نکرده‌اند جهت فروش در اختیار موسسه میزان قرار گیردتا از این طریق بدهی‌های سپرده‌گذاران پرداخت شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهنام
UNITED STATES
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
بزک نمیر بهار میاد ....
دیگه گوش مردم واقعا" از این حرفا پر شده
روزگار روزگار ظلم وبیداد است و هیچ فریادرسی نیست . تمام راه ها و روزنه های امید بسته است .
آقای رییس جمهور این است دولت تدبیر و امید که وعده داده بوذی به مردم؟

اخه چقدر باید به گلوی زن وبچه هامون فشار بیاریم . مگه ما چیزی اضافه بر حق خود میخواهیم ؟
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
مردم را بازي ندهيد به محض تمام شدن هفته دولت باز يه فيلم ديگه سر مردم در مياريد . دروغ تا کي اينقدر مردم رو ازار دادين بعد ميگين بانک صادرات جوابگو هست باز بعد هفته دولت بانک صادرات يه چيز ديگه ميگه . تمام کارهاي مسئولين ما همين جوريه از چي ادم بگه براي يه موسسه که به راحتي و احساس مسئوليت مشکل برطرف ميشد ببينيد چکار کردين . تاوان خواهيد داد
هوالحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
با قدر دانی از پیگیری سایت
نمایندگان استانهای خراسان میل چندانی برای رفع مشکل مردم در پدیده و میزان ندارند فقط حرفهای تبلیغی میزنند و به فضل خداکارشان را در اسفند ماه یکسره میکنیم و به یک نماینده خاص در هر حوزه رای میدهیم تا رایمان متفرقه نشود.