بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز

پرونده برقی ها بسته شد/ اعلام برنامه نشست هفته آتی

چهل و سومین نشست روز گذشته باشگاه مشتریان در خصوص تحلیلی تکنیکی و بنیادی نماد "بترانس" و همچنین وضعیت فعلی و چشم انداز صنعت برق با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۳۵۲۸
نویسنده :
محمدآموخته

روز گذشته، نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز با تحلیل تکنیکی و بنیادی نماد "بترانس" و همچنین وضعیت فعلی و چشم انداز صنعت برق به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، چهل و سومین نشست روز گذشته باشگاه مشتریان در خصوص تحلیلی تکنیکی و بنیادی نماد "بترانس" و همچنین وضعیت فعلی و چشم انداز صنعت برق با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، برنامه نشست هفته آینده باشگاه مشتریان در راستای تحلیل تکنیکی و بنیادی نمادهای "خاور" و "خکاوه" و همچنین تحلیل شاخص بورس با همکاری شرکت کارگزاری آتی ساز برگزار خواهد شد.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/63

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 94.06.10 ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیراز جنوبی- خیابان گرمسار شرقی- پلاک 38- طبقه5 واحد 9 و 10

شایان ذکر است، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان به یک تفاهم همکاری درخصوص تحلیل نماد "بترانس" و صنعت برق میان بورس نیوز و شرکت کارگزاری مبین سرمایه به امضا رسید.


پرونده برقی ها بسته شد/ پرونده بررسی


اشتراک گذاری :
ارسال نظر