بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
کد خبر : ۱۵۳۶۴۱
در ادامه واگذاری اسناد املاک علوی به عنوان یکی از طرح های حمایتی و محورمیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ( مدظله )، طی مراسمی با حضور مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تعداد 700فقره سند به افراد واجد شرایط استان مازندران در منطقه رامسر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بنیاد مستضعفان ، در ادامه اجرای مرحله اول طرح حمایتی واگذاری اسناد املاک علوی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ( مدظله )، طی مراسمی با حضور مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دکتر فلاح استاندار مازندران، دکتر شریعت نماینده مجلس شورای اسلامی ، حجت السلام سید مرتضوی امام جمعه شهر رامسر و تنی چند از معاونان بنیاد و مسوولان منطقه ای و ائمه جمعه، تعداد 700فقره سند به افراد واجد شرایط استان مازندران در منطقه رامسر اهدا شد.

برای خدمت حالصانه ما را دعا کنید

در این مراسم مهندس محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویزه شهیدرجایی و شهید باهنر و تبریگ هفته دولت و روز کارمند با اشاره به اجرای مرحله اول طرح واگذاری اسناد املاک علوی به واجدان شرایط در 5 استان کشور گفت: بر اسس آیین نامه اهدای زمین های علوی تهیه شده از سوی کارشناسان که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید و تبیین قرار گرفته و همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال امسال حدود 16 هزار فقره سند زمین های علوی بین مردم واجد شرایط توزیع می شود تا پشتوانه اقتصادی مردم محروم قرار گیرد.

وی افزود: تلاشمان این است که به ساده ترین روش مشکل انتقال اسناد علوی برطرف شود و خاضعانه از همه درخواست می کنیم دعا کنید با فرصتی که بر اساس لطف خداوند برای خدمتگزاری ما به وجود آمده، بر اساس دستور مقام معظم رهبری برای کمک به محرومان بتوانیم خالصانه خدمت شایسته ای را در اجرای این طرح محرومیت زدایی به مردم واجد شرایط ارایه کنیم .

حرکت در مسیر حمایت از مستضعفان

حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه رامسر نیز با بیان اینکه مردم رامسر اهل دین داری و دین مداری هستند تصریح کرد: استان مازندران دیار علویان همیشه نشان داده که در مسیر دین و ولایت گام برداشته و از دیر باز شاهد حضور امامزادگان معصوم بوده است.

وی یاداور شد: خطه شمال دارای مردمانی نجیب با نگاه دین مداری و علوی است و سه استان شمالی همواره درگیر مشکلات مالکیتی املاک بودند و امروز بهترین فرصت با حضور مهندس سعیدی کیا برای حل مشکل مردم در زمینه املاک علوی فراهم شده است.

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه رییس بنیاد مستضعفان دستورات ویزه ای برای حل مشکلات مردم داشته اند اظهار داشت : ایشان فرزند انقلاب و درد آشنای مردم است و با اجرای این طرح اثبات کرد که انقلاب و رهبر معظم ما در مسیر حمایت از مستضعفان گام برمی دارد.

وی در انتهای سخنان خود ضمن تشکر از مسوولان اجرای این طرح ، ابراز امیدواری کرد همه استانهایی که مشکلات مشابه دارند با این طرح بنیاد مشکلشان حل شود و تقاضا کرد با توجه به وضعیت اقتصادی گروهی از محرومان به برخی ازتسهیلات پیش بینی شده واگذاری اسناد علوی نگاهی ویژه معطوف شود.

درخواست حداکثر همکاری مسوولان استان

در مراسم مذکور همچنین دکتر ربیع فلاح نیز طی سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و تشکر از مقام معظم رهبری و مدیران بنیاد مستضعفان یاد آور شد: انتظار داریم از فرصت فراهم شده با حضور مهندی سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان برای رفع مشکلات مردم به ویزه محرومان استفاده شود.

وی تاکید کرد: از همه مسوولان استان درخواست می کنم برای اجرای این طرح محرومیت زدایی حداکثر همکاری و هماهنگی را با دست اندرکاران مجری طرح داشته باشند و اگر در مواردی نیزبا مشکل مواجه شدند با هماهنگی فرمانداری ها به ما انتقال دهند تا ضمن پیگیری مسکلات احتمالی را مرتفع کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم به تنی چند از واجدان شرایط از جمله خانواده معظم دو شهید به صورت نمادین، اسناد مالکیت زمین های علوی منطقه رامسر واگذار شد.

تا پایان سال 16 هزار فقره سند املاک علوی به واجدان شرایط اهدا می شود

تا پایان سال 16 هزار فقره سند املاک علوی به واجدان شرایط اهدا می شود

تا پایان سال 16 هزار فقره سند املاک علوی به واجدان شرایط اهدا می شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر