بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، دو نماد معاملاتی "خکاوه" و "خاور" مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص چشم انداز این دو شرکت نیز به موضوعاتی اشاره شد.
کد خبر : ۱۵۳۹۲۴
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، دو نماد معاملاتی "خکاوه" و "خاور" مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و همچنین در خصوص چشم انداز این دو شرکت نیز به موضوعاتی اشاره شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، روز گذشته چهل و چهارمین نشست باشگاه مشتریان با ارایه تحلیل تکنیکی و بنیادی دو شرکت ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل با همکاری شرکت کارگزاری آتی ساز بازار به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، در ابتدا تحلیل بنیادی و شایعات پیرامون نماد "خکاوه" از سوی مهدی جمشیدیان مدیر واحد تحلیل شرکت کارگزاری آتی ساز بازار  ارایه شد که در پایان رضایت اعضا باشگاه مشتریان را به همراه داشت.

همچنین در ادامه، تیم تحقیق و مطالعات بورس نیوز نیز تحلیل تکنیکی و بنیادی شرکت ایران خودرو دیزل را در دستور کار قرار داد.

در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، شرکت کارگزاری آتی ساز بازار به رسم یاد بود هدایای ارزنده ای را به اعضا تقدیم کرد.

این گزارش می افزاید، بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، نشست هفته آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تأثیر رفع تحریم ها بر شاخص های بانکداری در محل شرکت تأمین سرمایه امین با حضور مدیران ارشد این شرکت ارایه خواهد شد.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/64

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.06.17 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

خیابان ولیعصر(عج)_ پایین تر از بلوار میرداماد_ خیابان قبادیان- پلاک 51

یادرآور می شود، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان نیز همچون روال سابق یک تفاهم همکاری میان بورس نیوز و شرکت کارگزاری آتی ساز به امضا رسید.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر