بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر : ۱۵۴۰۶۰
عضو فراکسیون رهروان ولایت می گوید: اینکه رسانه ملی با بها دادن به یک جناح خاص با احساسات مردم بازی می کند ،اتفاق تازه ای نیست.
 
کمال الدین پیرمؤذن در خصوص اقدام صداوسیما در حذف حمید بعیدی نژاد از برنامه گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد:اینکه رسانه ملی با رفتارهای مخالف اهداف نظام و  کشوربا بها دادن به یک جناح و باند خاص کماکان با احساسات مردم بازی می کند و به سرمایه ارزشمند اجتماعی آسیب می زند،کار جدیدی نیست.

وی افزود: در کشوری که جای شاکی و متشاکی عوض می شود و به جای اینکه جهانگیری از احمدی نژاد شکایت کند، احمدی نژاد از جهانگیری شکایت می کند ،بالطبع باید جای آقای بعیدی نژاد که یکی از عناصر خستگی ناپذیر دستگاه فعال دیپلماسی دولت بوده و توانسته با به بار نشاندن تعامل عزت خواه و سازنده با دنیا، نشاط اجتماعی و افزایش ثروت ملی را کلید بزنند، با فرد دیگری عوض شود.

صداوسیما باید عدالت را ملاک عمل قرار می داد
نماینده مردم اردبیل در مجلس با یان اینکه صداوسیما باید عدالت را ملاک عمل خود قرار می داد، گفت: آن‌ها نباید یک طرف را حذف و تریبون را به شخصی که تخطئه کننده و تخریب گر اقدامات دولت برآمده از اراده ملت است تحویل بدهند و او نیز یکجانبه همه رشته های عناصر انقلابی و کاربلد که امید را در مردم بارور کردند، کاری کارستان کردند، پنبه کند.

دادن تریبون به کسی که از اول مخالف توافق بوده سنجیده نیست
این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس افزود: اینکه تریبون را به دست کسی بدهند که از اول مخالف تعامل ایران با غرب بوده، کار پسندیده و سنجیده ای نیست در حالی که مردم به حد کافی صدای گوش خراش آن ها را در زیر سئوال بردن دولت شنیده اند.

 پیرمؤذن با اشاره به حمایت رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، خاطرنشان کرد: ایشان اخیرا در دیدار با خبرگان، هم از توافق حمایت کرده و هم تاکید کردند که باید همه محدودیت های بین المللی، تحریم ظالمانه لغو شود و ما به این نیت وارد مذاکرات شدیم.

رسانه ملی در قضیه "حیران" هم یکطرفه عمل کرد
این نماینده مجلس با بیان اینکه ما برای رونق اقتصادی ناشی از لغو تحریم ها، پشتیبان این توافق هستیم، افزود: کاش صداو سیما به سربازان نبرد دیپلماسی وقت می داد  البته این کار آن ها مسبوق به سابقه است و درجایی که نماینده آستارا در تخریب جنگل ها یک طرف قضیه بود و در تخریب و تسهیل پروانه ها ذی مدخل بود، او را برای ترسیم وضعیت "حیران" دعوت  کردند اما از طرف دیگر که من بودم دعوت نکردند به اتهامات وی پاسخ دهم.

وقت برای تبلیغ پفک و پدیده دارند اما برای عضو تیم هسته ای ندارند
پیرمؤذن اظهار کرد: صداو سیما دنبال تبلیغ پفک نمکی و تبلیغ پدیده است که آثار زیان‌بار آن گریبان سهامداران کثیر کم توانش را گرفته است اما به آقای بعیدی نژاد وقت نمی دهند.

وی با بیان اینکه ما اردبیلی ها می گوییم خداوند انسان و انسان توجیه را آفرید، افزود: دست اندرکاران تلویزیون با توجیه،حق حضور به عضو  فعال عرصه دیپلماسی که امید را برای ایرانیان زنده کرده است، نداد در حالی که حرکت تاثیر گذار تیم مذاکره کننده حقانیت نظام جمهوری اسلامی را برای جهانیان مشخص کرد  و دیگر کسی نیک بودن ایرانی و نیکو بودن ایران را نمی تواند از دل های جهانیان بزداید.

بی مهری با بعیدی نژاد، بی مهری با ملت است
 پیرمؤذن تصریح کرد: بی مهری به بعیدی نژاد ها بی مهری با ملت و بی مهری به نام گذاری سالی است که رهبر انقلاب آن را به عنوان دولت و ملت همدلی و هم زبانی نام گذاری کرده اند و آثار، خیرات و برکات عدیده آن را می توان شمرد بنابراین بی راهه رفتن صداوسیما، انحصار گرایی زاکانی ها را نشان می دهد.

نماینده مردم اردبیل در خانه ملت در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد کمیسیون برجام و حضور تیم هسته ای دولت سابق در این کمیسیون گفت: احمدی نژادها ، زاکانی ها و جبهه پایداری با اظهارات تند شان و رویه ماجراجویی و برخورد افراط گرایانه خود پروژه ایران هراسی را در دنیا کلید زدند.

وی ادامه داد: این افراد همان کسانی هستند که پروژه ایران هراسی آن ها هزینه های گزافی را برای ملت به وجود آورد و با این حرکات می خواهند توفیقات دولت را زیر سئوال ببرند در حالی که نمی شود افکار عمومی را فریب داد.

افراطیون آخرین روزهای حضور در مناصب خود را می گذرانند
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه افکار عمومی همراه باه دولت است، خاطرنشان کرد: افراطیون آخرین روزهای حضور خود در منصب و منافع شخصی و باندی خود را می گذرانند و از این اقدامات چیزی عایدشان نمی شود چراکه آن ها می خواهند با این حرکات امید و نشاط را از مردمی که با رای خود در حماسه سیاسی 92، روحانی را انتخاب کرده و نهایتا این توافق را کلید زده اند بگیرند در حالیکه این توافق به نام دولت یازدهم و تیم هسته ای دکتر ظریف و یارانش تمام شده و آن ها چون می بینند که چیزی عایدشان نشده می خواهند با کمرنگ کردن مشارکت ملت در پای صندوق های رای،با آرای کم راهی مجلس شوند اما در توهم و خیال باطل به سر می برند.

کمیسیون برجام در نهایت گزارشی  به مجلس می دهد
وی افزود: ما از اول مخالف کل کمیسیون برجام بودیم و معتقدیم که همچون قطعنامه 598 نباید اصلا برجامی تشکیل می شد بلکه باید این کمیته با لایحه پیشنهادی دولت و با حضور همه سلایق و بها دادن به همه صداها و دیدگاهها تشکیل می شد. الان هم نهایتا این آقایان در کمیسیون برجام گزارشی خواهند داد اما گوش شنوایی به گزارش زاکانی ها و جلیلی ها نیست چرا که کوپن آن ها نهایتا در حد یک نماینده مجلس است.

پیرمؤذن همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برجام در مجلس تصویب خواهد شد؟ و نمایندگان به آن رای مثبت خواهند داد؟ گفت: نهایتش این است که این آقایان در کمیسیون برجام گزارشی تهیه می کنند  که در صحن مجلس قرائت می شود.

قاطبه نمایندگان با برجام موافق اند
وی تصریح کرد: قاطبه نمایندگان مجلس بی تردید، موافق برجام و توافق دولت با غرب هستند و کسانی که امروز شلوغ می کنند یا می خواهند "أناشریک" بگویند که ما هم شریک هستیم  و می خواهند در رای گیری از مردم در انتخابات مجلس دهم این موضوع را دستمایه تبلیغات انتخاباتی خود قرار دهند و یا با ایجاد این موانع کماکان قصدشان مشکل سازی برای دولت خواهد بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: قاطبه نمایندگان مجلس یار دولت هستند و با انسجام داخلی به دنبال اهداف عالی نظام اند و این تعداد اندک فقط می خواهند خودی نشان دهند  چون آخرین روزهای حضور آن ها در عرصه سیاسی و قدرت است و در پشت حرکت آن‌ها منافع باندی و جناحی افراطیون احمدی نژادی خوابیده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
تو کدوم برنامه ؟ ماکه سیمارو نگاه نمیکنیم خیلی راحتیم .
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
خدا پدر و مادرت را با صالحین محشور کنه...حرف دل ملت رو زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
انشاالله در گام بعدی دولت را به دست دلسوزان نظام مقدس خواهیم سپرد. تا کور شود هر انکه نتواند دید.
ناشناس
GERMANY
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
رسانه ملی باید در فکر بدست آوردن مخاطب باشد تا حداقل نام ملی را شایسته باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
این گردانندگان صدا سیما همان تحلیل گر هاو بازجوهای روزنامه کیهان هستند ک که اگر ته دلشان را و مرامشان را بخواهی بدانی این است ......جنگ جنگ تا پیروزی و دوست دارند تا ابد همین شعار را بدهند . البته فقط شعار و عملش را معذورند و به عهده خلق الله می اندازند و در زمان جنگ میشوند تدارکات پشت جبهه و تبلیغات پشت جبهه و برنامه ریزی پشت جبهه و مسول انتقال شهدا به پشت جبهه و دادن اطلاعات شهدا به خانوادها در پشت جبهه و خلاصه هرگونه عملیات در پشت جبهه
ناشناس
GERMANY
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
اینگونه اتفاقات باعث محبوبیت بعیدی نژاد میشود.
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
نودو پنج درصد مردم خواهان تعامل با همه دنیا خصوصا غرب هستنند میتوانید رفراندم بگذارید اگر هراس ندارید تفکر احمدی نزاد زیر خاک رفته است و مردم دوباره از یک سوراخ گزیده نمیشوند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
نمایندگان دولت محترم هم وقتی در برنامه ای شرکت می کنند اجازه نمی دهند منتقدین وارد برنامه شوند.چیزی که عوض داره گله نداره.