بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
در راستای تکریم مشتریان اجرایی شد:

طرح سرآمد در کارگزاری تدبیرگران فردا

یکی از نقاط عطف شخصیتی هر سازمانی، داشتن درک مناسبی از مفهوم مشارکت مشتریان با شرکت است. شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، مشارکت را گرایشی تعریف می­ کند که با احترامی راسخ و عمیق به مشتری شروع شده، با روح همکاری به پیش می ­رود و با نشاط ناشی از انجام بهترین کار ممکن در جهت رفع نیاز مشتریان پایان می­ گیرد.
کد خبر : ۱۵۴۱۳۵
نویسنده :
تدبیرگران فردا

شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا در راستای تکریم مشتریان ارزنده حقیقی، اقدام به راه اندازی "طرح سرآمد" نموده است. در این طرح مشتریان کارگزاری در قالب "مدل جدید تفکیک مشتریان سرآمد" شناسایی شده و خدمات ویژه­ای به آنها ارایه می­ گردد. نحوه ارایه این خدمات به صورت متمرکز بوده و از طریق مدیر ارتباط با مشتریان(RM) انجام می گردد. این سیستم برای اولین بار توسط کارگزاری تدبیرگران فردا از بین کارگزاری های فعال بازار سرمایه انجام می­ پذیرد.

سعید محمدی، معاون عملیات بازار شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در توضیحاتی اظهار داشت: یکی از نقاط عطف شخصیتی هر سازمانی، داشتن درک مناسبی از مفهوم مشارکت مشتریان با شرکت است. شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، مشارکت را گرایشی تعریف می­ کند که با احترامی راسخ و عمیق به مشتری شروع شده، با روح همکاری به پیش می ­رود و با نشاط ناشی از انجام بهترین کار ممکن در جهت رفع نیاز مشتریان پایان می­ گیرد.

محمدی در ادامه افزود در این طرح، شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا در راستای استقرار یک سیستم متمرکز جهت پاسخگویی و ارایه خدمات به مشتریان سرآمد خود، اقدام به تشکیل "واحد ارتباط با مشتریان" نموده و به مشتریان برتر خود در قالب طرح سرآمد، خدمات ویژه­ای در حوزه های مختلف مالی، مشاوره سرمایه­ گذاری، مدیریت دارایی و پذیرش مشتریان، ارایه می­ نماید. وجه تمایز این طرح؛ نحوه ارتباط مشتریان سرآمد با شرکت است که تنها از طریق یک نفر، تحت عنوان مدیر ارتباط (RM) بوده و مشتری تمامی خدمات مذکور را از طریق این شخص دریافت کرده و نیازی به مراجعه یا تماس مشتری به بخش­ های مختلف شرکت نخواهد بود.

محمدی در خصوص این طرح که از ابتدای تابستان سال جاری در تهران اجرایی شده و به زودی به شهرستان ها نیز تسری می ­یابد گفت: این طرح تا به امروز بازخورد خوبی از خود به نمایش گذاشته و منجر به افزايش دامنه ارایه خدمات ویژه به مشتریان برتر و ارتقای سطح روابط و افزایش وفاداری مشتریان سرآمد و جذب مشتریان جدید شده است. در این طرح، شناسایی مشتریان سرآمد صرفا بر اساس گردش خرید و فروش آن ها نبوده؛ بلکه مشتریان بر اساس میانگین موزون مجموعه فعالیت های خود در کارگزاری (شامل معاملات و صندوق­ های سرمایه­ گذاری و سبد سرمایه گذاری) سنجیده می­ شوند. در حال حاضر، مشتریان حقیقی که مجموع میانگین موزون سه ماهه گردش خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت؛ مانده دارایی اوراق بهادار و میزان سرمایه گذاری آنان در ابزارهای مدیریت دارایی نزد کارگزاری تدبیرگران فردا حداقل معادل 15,000 امتیاز باشد توسط کارگزاری محاسبه و به عنوان مشتری سرآمد محسوب می شود.

از جمله خدمات ارایه شده در این طرح می توان به انجام کلیه امور کارگزاری به صورت غیرحضوری و با حضور نماینده شرکت کارگزاری در محل مشتری، تخصیص سود به جاری بستانکار مشتری، ارایه واحدهای صندوق سرمایه گذاری سپهر با سود تضمین شده سالانه 24 درصد<< با نرخ سود بالاتر از حالت عادی >>، افزایش میزان سقف اعتبار تخصیصی مشتری با توجه به میزان دارایی، کاهش هزینه مالی اعتبارات تخصیصی با توجه به میزان گردش، امکان دسترسی مشتری به معامله­ گر اختصاصی، امکان مشاوره توسط کارشناسان مشاوره سرمایه­ گذاری شرکت به صورت روزانه و هفتگی و تشکیل اتاق گفتگو و ... اشاره کرد. خدمات دیگری نیز در حال انجام زیرساخت های لازم می باشد که در فاز دوم به مشتریان سرآمد ارایه می­گردد.

فعالین بازار سرمایه جهت اطلاع بیشتر از این خدمات می توانند با کارگزاری تدبیرگران فردا، واحد ارتباط با مشتریان آقای داود فردوسی تماس حاصل نمایند.

تماس با واحد مشتریان سرآمد

تلفن : 82428- داخلی 220 (داود فردوسی)

آدرس پست الکترونیکی: ferdowsi@tfbroker.com

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
درود بر شما