بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
پس از یکسال تلاش مستمر مدیریت و کارکنان محقق گشت:

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

مجمع عمومی عادی سالانه تایدواتر خاورمیانه تقسیم 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم را مصوب کرد
کد خبر : ۱۵۴۱۳۸

مجمع عمومی عادی سالانه تایدواتر خاورمیانه تقسیم 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم را مصوب کرد.

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

به گزارش بورس نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مجمع سالانه این شرکت پنجشنبه 24 تیرماه در محل سالن اجتماعات مسجد ولی عصر و با حضور 73 درصد سهامداران تشکیل شد.

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

در این مجمع پس از ارائه گزارش هیات‌مدیره شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 93، صورت‌های مالی شرکت به تصویب سهامداران رسید و مبلغ 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم و در مجموع 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران شرکت تقسیم شود.

در ادامه این مجمع مهدی اعتصام مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه با اشاره به مهمترین دستآوردهای شرکت تایدواتر در سال 93 و موافقت هیات مدیره شرکت با افزایش سرمایه تایدواتر به 1000 میلیارد ریال در سال 94 تصریح کرد: تفاهم با سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته راه را برای حضور جدی تر شرکت تایدواتر خاورمیانه در تمامی مزایده و مناقصه های بندری هموار کرده است تا جایی که تکلیف اختلافات سنواتی مالی و حقوقی فیمابین مشخص شده و دیگر در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی سپس با اشاره به انجام بیش از 3000 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت تایدواتر از سال 88 تا کنون و با وجود تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی در بنادر کشور به اقدامات صورت گرفته در سال 93 اشاره کرد و افزود: بهره برداری از پایانه های اختصاصی در بندرشهیدرجائی، بهره برداری از پایانه ریلی دربندرشهید رجائی، بهره برداری از ترمینال بخش A (جنرال کارگو) دربندرشهیدرجائی، عملیات تخلیه و بارگیری و انبارداری کالای فله در بندرامام (ره)، بهره برداری از ترمینال اختصاصی 10هکتاری در بندرامام (ره) ، بهره برداری از سایت پردیس متحد1 و2 در بندر امام (ره)، بهره برداري از ترمينال كانتينري بندر پتروشيمي پارس توسط شرکت ساحل گستر پارس، بهره برداری از دو انبار به مساحت 15هزار مترمربع در سایت 10 هکتاری بندرامام (ره) بهره برداری ازدو انبار به مساحت 15هزار مترمربع درسایت کشتی سازی بندرامام (ره) از مهمترین اقدامات تایدواتر در سال جاری قبل بود.

وی در خصوص فعالیت های تایدوتر در حوزه دریایی و کشتیرانی در سال گذشته نیز تصریح کرد: خارج سازي شناور هاي مغروقه در بنادر ، تعمیرات اساسی نگین تاید 2 ، ارائه خدمات به سکوهای نفتی توسط نگین تاید 2، تمدید گواهینامه های رده بندی و تسویه حساب با شرکت کشتی سازی خلیج فارس و مذاکره جهت فروش یا اجاره بارج 15 هزارتنی سوخت رسان ، شرکت درعملیات نصب سکوی FY توسط اروند تاید 1000، نمايندگي خطوط كشتيراني و خدمات دريايي توسط شرکت دریابندر، لایروبی پروژه زرآباد دربندرچابهار توسط شرکت دریابندر و اجاره یدک کش ها به شرکت نفت فلات قاره توسط شرکت دریابندر عمده فعالیت های تایدواتر را در این بخش به خود اختصاص داد.

مدیرعامل شرکت تایدواتر ادامه داد: طراحی و راه اندازی نرم افزار جامع ترمینال کانتینری Consol در15 پایانه بندری، ارائه خدمات پيام كوتاه (SMS) با كد 1000 ، ارائه خدمات و پشتياني سامانه نرم افزاري ترمينال كانتينري (TCTS) در بنادرشهيد رجايي و عسلویه و ارائه خدمات و پشتيباني سامانه نرم افزاري جنرال كارگو در 11 بندر (GCOMS) از دیگر فعالیت های این شرکت در سال 93 بوده است.

اعتصام به سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی تایدواتر در سال 93 اشاره کرد و افزود: خرید دو دستگاه جرثقیل 40 و 80 تن، خرید 3 دستگاه مکنده غلات برای بنادر امیرآباد و امام خمینی (ره)، خرید ریچ استاکر و لیفتراک برای بنادر عسلویه و شهید رجایی و ... از مهمترین تجهیزات خریداری شده در سال گذشته است.

وی از رشد 4 برابری عملیات کالاهای فله در ناحیه خوزستان مشرکت تایدواتر و عبور از از سقف 800 هزار تن در سال 93 خبر داد و افزود:مجموع عملیات شرکت در بندر امیر آباد نیز از 2 میلیون تن کالا در سال 93 فراتر رفت ضمن اینکه عملیات غیر کانتینری تایدواتر در بندر شهید رجایی نیز با رشد بیش از 30 درصدی نسبت به سال 92 به 1.8 میلیون تن کالا رسید.

مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه حضور فاز 2 و 3 توسعه بندرشهید رجائی، احداث سیلوی غلات 150 هزار تنی دربندر شهید رجایی ، احداث سیلوی 150 هزارتنی دربندرامام (ره) و احداث سیلوی 50 هزارتنی دربندرامیر آباد را از جمله برنامه های بلند مدت این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: اجاره شناورهای نگين تايد1و2 ، اجاره یا فروش بارج سوخت رسان 15 هزارتنی ، توسعه فعاليت‌هاي خارج سازي شناورهاي مغروقه (سالويج‌) ، توسعه فعاليت‌هاي لايروبي‌، شركت در مناقصه‌ها و مزايده‌هاي حوزه‌ دريايي،ادامه اجاره تجهيزات دريايي به شركت‌ نفت فلات قاره ، انجام خدمات كشتيراني در بنادر شمال ـ جنوب از دیگر برنامه های تایدواتر برای سال های آینده خواهد بود.

به گفته وی در سال جاری نیز تایدواتر احداث 2 باب انبار به مساحت 13500 مترمربع درسایت10 هکتاری شرکت دربندرامام (ره) ، احداث سایت انرژی درزمین 15 هکتاری بندر امام (ره) با مشارکت سرمایه گذاران و فعالان صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی،احداث انبار مسقف به مساحت 10 هزارمتر مربع در بندر اميرآباد، تکمیل ظرفیت تجهیزات تخلیه و بارگیری غلات در بندرامام (ره) و خريد اراضي پشتيباني در بنادر انزلي ـ اميرآباد و شهيدرجايي در دستور کار دارد.

وی با اشاره به خروج نام تایدواتراز لیست تحریم ها در خصوص فرصت های این شرکت در سال جاری گفت: توسعه فعالیتهاوایجاد سرمایه گذاری های مرتبط خصوصا دربنادر شمالی و جنوبی کشور، امکان حضور دربازارهای منطقه ای و برنامه ریزی جهت کسب سهم بیشتری از بازار درشرایط پسا تحریم از مهمترین فرصت های تایدواتر در سال 94 خواهد بود.

در ادامه بازرس اصلی و حسابرس شرکت تایدواتر موسسه هوشیار ممیز و بازرس علی البدل نیز موسسه هوشیار بهمند انتخاب شدند و همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شد.

آخرین ترکیب سهامداران

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

آخرين ترکیب اعضای هیئت مدیره

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

چشم انداز و ماموریت شرکت

شرکت تایدواتر خاورمیانه پیشرو درعملیات بندری و دریایی ، حمل و نقل دریایی و خدمات وابسته درسطح ملی و با قابلیت رقابت منطقه ای و اهتمام برحضور جدی دربازارهای فرامنطقه ای مبتنی بر ارائه خدمات برتر و با تکیه بر ارزش های مشترک (عملکرد رقابتی ، تعهد به تعالی سازمانی ، کارتیمی، ایمنی و حفظ محیط زیست ) حداکثر منافع را برای سهامداران و کارکنان تامین خواهد نمود.

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

مقایسه درآمد عملیاتی و بهای تمام شده

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

روند کاهشی هزینه های مالی

مقایسه سود نقدی و سود هرسهم

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

مقایسه ترازنامه طی دوره 90 تا 93

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

ترازنامه :

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر

صورت سود و زیان :

تقسیم 251 میلیارد ریال سود بین سهامداران تایدواتر


آدرس وبسایت شرکت :

http://www.tidewater.ir/

اشتراک گذاری :
ارسال نظر