بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز انجام خواهد شد

تحلیل بنیادی و تکنیکی دو نماد ساختمانی

طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز، دو نماد معاملاتی "وساخت" و "کرمان" مورد تحلیل بنیادی و تکنیکی قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۵۴۳۱۵
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز، دو نماد معاملاتی "وساخت" و "کرمان" مورد تحلیل بنیادی و تکنیکی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، چهل و ششمین نشست باشگاه مشتریان طی هفته جاری در خصوص تحلیل تکنیکالی و بنیادی دو نماد معاملاتی "وساخت" و "کرمان" با همکاری شرکت کارگزاری آثل برگزار می گردد.

براساس این گزارش، تحلیل بنیادی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از سوی تیم تحقیق و مطالعات بورس نیوز و همچنین تحلیل شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان نیز توسط تیم تحلیل شرکت کارگزاری آثل ارایه خواهد شد.

همچنین در پایان نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز، تحلیل تکنیکالی دو نماد "وساخت" و "کرمان" نیز توسط آقای مهدی پور مدرس دوره های آموزش عالی مدیریت سرمایه گذاری برای اعضاء ارایه می گردد.


لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/65


لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

سه شنبه 94.06.24 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

تهران- شهرک غرب- انتهای خیابان سپهر- نبش یادگار امام – پلاک 208- طبقه جهارم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر