بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر : ۱۵۴۴۱۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام مخالفت خود برای استیضاح وزیر نفت، کاهش درآمد حاصل از نفت به عنوان موضوع اصلی مطرح شده از سوی استیضاح‌کنندگان را بی‌ارتباط با عملکرد زنگنه دانست.

به گزارش میزان، امیرعباس سلطانی عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد روند تلاش برخی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر نفت اظهارکرد: تا جاییکه من اطلاع دارم تاکنون تعدادی امضاء جمع‌آوری شده ولی هنوز به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تحویل داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه من مخالف استیضاح وزیر نفت هستم درباره اظهارنظر برخی نمایندگان مبنی بر اینکه موضوع استیضاح زنگنه جدی نیست، افزود: من نمی‌گویم که این مسئله جدی است یا نه اما به هر صورت آنچه که مسلم است اقدامات زنگنه در این مدت خوب وقابل قبول بوده و موضوع اصلی مطرح شده از سوی استیضاح‌کنندگان تحت‌عنوان کاهش درآمد حاصل از فروش نفت ارتباطی به عملکرد وزیر نفت ندارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به علل کاهش درآمد حاصل از نفت تصریح کرد: وجود معضل کاهش درآمد حاصل از فروش نفت در زمان تحریم‌ها امری طبیعی است ضمن اینکه رکود اقتصادی در عرصه جهانی و کاهش میزان نفت از مهم‌ترین عوامل کاهش درآمد حاصل از نفت هستند و این موضوع تقصیر زنگنه یا بقیه وزراء مرتبط با حوزه‌های اقتصادی کشور نیست.

گفتنی است که امیرعباس سلطانی طی مصاحبه‌ای مورخ ۳/۳/۹۴ درباره دفاع وزیر نفت در مورد اتهامات وارده به وی درباره بدهی ۵.۳ میلیارد دلاری شرکت اماراتی گفته بود: اگر سر سوزنی این ماجرا واقعیت داشته باشد ورود ما در کمیسیون انرژی به این مطلب بسیار جدی‌تر از بابک زنجانی خواهد بود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
حامیان بابک بدنبال انتقام گیری از وزیر شجاع نفت.
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
آقای زنگنه برای تامین کمبود بودجه دولت دست در جیب سهامداران پالایشگاهی میکند و سود پالایشگاهها را به گونه ای از بیخ و بن قلع و قمع میکند که در واقع هیچ سودی که به آنها تعلق نمیگیرد هیچ، با توجه به خواب سرمایه و بلوکه شدن سرمایه و افت شدید قیمت سهم بعد از بازگشایی برخا تا 80% هم به آنها زیان وارد میکند و تازه آنها را مفتخور خطاب میکند !! اگر قرار است برای استیضاح ایشان دلیل منطقی آورده شود دقیقا همین مسئله است که چطور سود پالایشگاههایی که قبلا از طرف دولت سهامشان به بخش خصوصی فروخته شده و قانونا خصوصی شده اند باید سودشان توسط ایشان به جیب دولت برود؟!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
این اقا با کمک خود شما با نرخ خوراک و ... پالایش و پتروشیمی و حفاری مملکت رو به خاک سیاه نشوند هیچی بهش نگفتید حالا قیمت جهانی شده چهل دلار استیضاحش می کنید؟ ایشون مثلا چی کار بایست می کرد؟ دستور می داد دنیا قیمت نفت رو ببره بالا؟
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
به عربستان و کشورهای منطقه با افزایش نرخ خوراک لطف فراوانی کردنند و سرمایه گذاران خارجی را از صنعت پتروشیمی فراری دادند با این اوضاع بد اقتصاد جهانی. ایشان سهامداران را از بورس فراری دادند و خسارت سنگینی به سهامدارن در بورس وارد کردنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
بنده شدیدا موافق استیضاح ایشون هستم، چون بورس و اقتصاد را نابود کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
یعنی واقعا نماینده های ما کیا هستند!!!!!! ای خدا ما دردمون رو به کی بگیم قیمت جهانی در سطح وزیر نفت ایران تعیین نمی شود،