بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
نماد معاملاتی شرکت فرآورده های نسوز پارس که در تاریخ 18 شهریور ماه سال گذشته جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیأت مدیره متوقف شده بود بعد از چند بار تنفس خوردن مجمع و اختلافاتی که در رابطه با تصمیمات هیأت مدیره و واگذری سهام این شرکت به وجود آمد، رکوردار تنفس در برگزاری مجمع در بورس شد.
کد خبر : ۱۵۴۴۵۴
نویسنده :
یارمحمدی
نماد معاملاتی شرکت فرآورده های نسوز پارس که مدتی به دلیل اختلافات واگذاری سهام عمده متوقف بوده با رفع مشکل و تغییر هیأت مدیره باز هم با تعدیل منفی و عدم ارایه برنامه ای مشخص همراه شد.

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی شرکت فرآورده های نسوز پارس که در تاریخ 18 شهریور ماه سال گذشته جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیأت مدیره متوقف شده بود بعد از چند بار تنفس خوردن مجمع و اختلافاتی که در رابطه با تصمیمات هیأت مدیره و واگذری سهام این شرکت به وجود آمد، رکوردار تنفس در برگزاری مجمع در بورس شد.

این نماد بعد از 8 ماه توقف به دلیل نوسانات معاملات و تخلف از مفاد بند ب ماده 99 قانون برنامه پنجم توسعه، بالاخره در تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال جاری با 16 درصد کاهش قیمت بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، بعد از بازگشایی نماد، شرکت شفاف سازی در رابطه با قرارداد فروش و واگذاری سهام عمده شرکت که در مرحله اول 78 درصد از سهام بوده و طی الحاقیه بعدی به 58 درصد کاهش داشت، ارائه کرد و علت این تأخیر ها را گمانه زنی های هیأت مدیره مبنی بر حل این موضوع دانست و در نهایت این واگذاری از حساب شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان به حساب یک شخص حقیقی انجام شد و هیأت مدیره شرکت نیز معرفی شدند و به طور کل آنگونه که گفته می شد یکی از اساسی ترین مشکلات "کفپارس" رفع شد.

همچنین "کفپارس" در پیش بینی هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر 94 بر اساس عملکرد 6 ماهه، برای سال مالی جاری مبلغ 96 ریال سود به ازای هر سهم برآورد کرده که در 6 ماهه نخست تنها موفق به پوشش 19 درصدی این مبلغ شده و نسبت به پیش بینی بر اساس عملکرد سه ماهه با تعدیل منفی 49.7 درصدی همراه شد.

اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که بعد از تغییر و تحول در سهامدار عمده و مدیریت به نظر می رسید که اوضاع شرکت بهبود یابد اما حضور بخش خصوصی نیز در این شرکت تاکنون بر تحولات مالی و سودآوری اثر گذار نبوده و مدیران جدید شرکت هنوز برنامه خود را از آینده شرکت اعلام نکرده اند و همچنان شاهد سفته بازی در روند معاملات سهام این شرکت هستیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
شرکت احیاء هرشرکتی راکه فروخته یاواگذارکرده بعد ازمدتی بارشد خوبی مواجهه شده وصاحبان جدیدرا خوشحال میکنه
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
این سهم از وحشتناک ترین سهم های بازاره. چه در مثبت چه در منفی
خاطرم هست یک زمانی شایعه ساخته بودند که به علت تحرینم ها قراره مواد نسور چند فولادی از جمله مبارکه رو کامل این شرکت تامین کنه و سهم همینجوور الکی هر روز مثبت میخورد تا اینکه بازار با تمام شایعات و بازی هابرگشت و سهامدار خرد بد بخت شد رفت پی کارش بعد سهامدار بزرک هر روز باندازه حجم مبنا خرید و بعد سهم کلا بست یک سوم قیمت پیک باز شد
ای روزگار هییییییییییییی
دیگه داریم پیر میشیم تو این بازار عین قدیمیها داستان تعریف میکنیم برای بچه ها.البته بجه های بازارم در رفتند همه دیگه کسی نیست که ما پیری ها داستان هامون رو براشون تعریف کنیم .روزگار بدی شده .همش تقصیر این غربه بی فرهنگه
پسر بدو اون عصای منو بیار بریم قهوه خونه مشد حسن دو تا چایی دبش بزنیم....هییییییییییییییی