بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر : ۱۵۴۴۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه، یکی از بزرگترین ابزارهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئله هسته ای عنوان کرد و گفت: باید شرایط را کاملا رصد کنیم و برای هرگونه شرایط آماده باشیم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در بیست و یکمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در سپاه 3 رسالت اصلی داریم، گفت: نخست پاسداری از خودمان است چون اگر نتوانیم از خودمان حفاظت کنیم نمی توانیم از اهداف انقلاب و اسلام نیز حراست و حفاظت کنیم.

وی گفت: رسالت دوم، پاسداری از سپاه و رسالت سوم نیز پاسداری از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مسئله هسته ای از عوامل اقتدار نظام است، افزود: یکی از بزرگترین ابزارهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله هسته ای است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب شناسی فضای سیاسی کشور گفت: یک دموکراسی شکلی و قالبی و یک دموکراسی محتوایی داریم که دموکراسی محتوایی ضد اسلام است و دشمنان در صدد این هستند که ما به سمت دموکراسی محتوایی پیش برویم.

سعیدی همچنین به بحث اعتدال اشاره کرد و افزود: اعتدال در معیشت مصرف و تغذیه و تعامل با مردم خوب است اما با هرگونه اعتدال در حق و باطل، ایمان و کفر و حلال و حرام مخالفیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
نمیگفتی مخالفیم تعجب میکردیم.. اصل کلمه دموکراسی کابوس شب و روز شماست
الکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
خوب شد خودتون هم به این امر اشاره کردید..دموکراسی یعنی آزادی...که به اعتراف خودتون در ایران آزادی فقط شکلی(سوری)هستش و آزادی محتوائی(واقعی) نداریم
رضا
ROMANIA
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
سلام این بزرگوار درست میگوید اسلام با دمکراسی هیچ همخوانی ندارد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
من هم موافقم چون دمکراسی یعنی آزادی و رفاه مردم و حق انتخاب برای مردم !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
واقعا آقایان و نظراتشون ببینید :
--------------------------------------------------
ما در سپاه 3 رسالت اصلی داریم، گفت: نخست پاسداری از خودمان است چون اگر نتوانیم از خودمان حفاظت کنیم نمی توانیم از اهداف انقلاب و اسلام نیز حراست و حفاظت کنیم.

وی گفت: رسالت دوم، پاسداری از سپاه و رسالت سوم نیز پاسداری از انقلاب اسلامی است.
-----------------------------------------------
نتیجه اخلاقی :فقط مواظب ما باشید بعد خودتون!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
شايد اين بابا معني فارسي دمكراسي رو با چيز ديگري اشتباه گرفته ؟ شايد هم منظور ايشان اينست كه نظر اغلب مردم در راي دادن كه تجلي دمكراسي ميباشد به رشد عقلي مناسبي نرسيده اند لذا دمكراسي كارساز بيست؟
نجف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
تورو خدا ببينيد مملكت ما دسته چه كساني افتاده خدا اخروعاقبت اين مملكت رو ختم به خير كنه طرف فكر همه چي هست الا فكر اون چيزي كه وظيفه اصليشونه دولتمرداي هر كشوري حتي اون كشوراي جهان سومي تنها فكر وتلاششون براي رفاه واسايش وازادي بيشتر مردمشونه حالا مال ماها........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵
اسلام عین دموکراسی است

حضرت علی با وجودیکه خودشان را جانشین قطعی و منصوب میدانستند تا زمانی که بیعت مردم با ایشان نبود ,هرگز اصراری نداشتندو تلاشی در این راستا نکردند

نه فقط امام اول بلکه تمامی امامان شیعه چنین کردند