بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر : ۱۵۴۶۱۰

دومین همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار پس از چهار روز فعالیت، به کار خود پایان داد.

به گزارش بورس نیوز به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این همایش در سه محور کلی «زن و توسعه»، «کارآفرینی زنان»، «زنان در خانواده و جامعه» با حضور بانوان کارآفرین از سراسر کشور با حضور جمعی از مسؤولان و مدیران برگزار شد.

در این مراسم، شهین دخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت ‌های بانوان در تمامی عرصه‌ ها تأکید کرد و اظهار داشت: با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دیگر وزارتخانه ‌ها و دستگاه‌ های اجرایی و دولتی این رویداد و نمایشگاه بزرگ شکل گرفت تا با شناساندن پتانسیل‌ های زنان در این عرصه و در کل جامعه این تجربیات و ظرفیت‌ ها در اختیار نسل جوان و دانشگاهی قرار گیرد تا نگاهی که به شغل و کار در کشور وجود دارد تغییر یابد.

گفتنی است در این همایش محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهین دخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور و سهیلا جلودارزاده به عنوان رئیس ستاد برگزاری همایش، سخنرانی کردند.

در این رویداد با حضور ۱۰۰ بانوی کارآفرین از کتاب «بانوی کارآفرین»، با هدف معرفی ۱۰۰ الگوی کسب و کار، رونمایی شد.

همچنین در روز اختتامیه، جایزه بانوی کارآفرین، به بانوی برتر کارآفرین این همایش اهدا گردید و خانم مژگان اسدی فر به نمایندگی از مدیرعامل اپراتور اول کشور به پاس حمایت ویژه از این همایش بین المللی، لوح تقدیر دریافت کرد.

این همایش بین المللی که امسال با رویکرد کار آفرینی و اشتغال زایی بانوان ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه با حمایت همراه اول در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده بود، عصر روز جمعه ۲۷ شهریور به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر