بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر : ۱۵۴۷۲۹

به گزارش سایپا نیوز، دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با مدیرعامل گروه سایپا ضمن تقدیر از طرح جدید سایپا در حوزه فروش اظهار داشت: در حال حاضر باید نقدینگی و مباحث مالی صنایع بزرگ کشور به سمت استفاده معقولانه و هوشمندانه از منابع موجود پیش رود.

سبحانی افزود: رویه ایجاد شده در فروش گروه سایپا و تغییر نگرش مثبت این گروه خودروسازی در منابع مالی و توجه به مشتریان از موضوعاتی است که می تواند در فضای اقتصادی کنونی کشور کمک شایان توجهی به بهبود و پیشبرد فرآیندهای این شرکت کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی کشور ایجاب می کند که فرآیندهای مالی از سیستم های قدیمی خود فاصله بگیرد و با ایجاد طرح های جدید به سمت نوآوری در این حوزه پیش برویم که خوشبختانه سایپا در این زمینه قدم های خوبی برداشته است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد موفقیت های بیشتر این صنعت مهم و تاثیرگذار باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: در اقتصاد کشور، صنایع مادر از ارزش بالایی برخوردارند چرا که در بین و زیر مجموعه این صنایع سرمایه های مولد بسیار زیادی وجود دارد که اهمیت بالایی در شاخص های اقتصادی و اشتغال پایدار اقتصادی دارند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر