بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
در پی وقوع حادثه دردناک منا ارائه شد؛

تسهیلات ویژه همراه اول به حجاج بیت الله الحرام

کلیه خطوط دائمی قطع شده حجاج بابت بدهی، وصل شد و سقف مبلغ استفاده از تلفن همراه برای حجاج عزیز به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت. بدین صورت که با ارسال پیامکی از حجاج درخواست می شود مبلغ استفاده از خط خود را در سه سطح «500 هزار»، «یک میلیون» و «یک میلیون و 500 هزار تومان» اعلام کنند.
کد خبر : ۱۵۵۰۲۰
نویسنده :
همراه اول
در پی وقوع حادثه دردناک منا و به منظور رفاه حال حجاج بیت الله الحرام، همراه اول تمهیدات ویژه ای در نظر گرفت.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، براساس تمهیدات همراه اول، کلیه خطوط دائمی قطع شده حجاج بابت بدهی، وصل شد و سقف مبلغ استفاده از تلفن همراه برای حجاج عزیز به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت. بدین صورت که با ارسال پیامکی از حجاج درخواست می شود مبلغ استفاده از خط خود را در سه سطح «500 هزار»، «یک میلیون» و «یک میلیون و 500 هزار تومان» اعلام کنند. حجاجی که مبلغ سقف را اعلام نکنند، سقف استفاده از تلفن همراهشان همان مبلغ تضمین پرداخت عادی خواهد بود.

همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت کارکرد، هر روز پیامک اطلاع رسانی صورت حساب، با متن «ضمن عرض تسلیت حادثه غم بار منا به امت اسلامی به ویژه خانواده های داغدار مردم ایران، استفاده شما مشترک گرامی از تلفن همراه تا امروز مبلغ ........ شناسنامه قبض ...... شناسه پرداخت ....... » به حجاج دارای سیم کارت دائمی همراه اول ارسال می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر