بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر : ۱۵۵۴۹۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس، از تهیه طرح استیضاح وزیر نفت با ۴۰ امضا در مجلس خبر داد و به مهمترین دلایل پیگیری این امر اشاره کرد.

سید شکرخدا موسوی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر نفت به حدود ۴۰ امضا رسیده است، اظهار داشت: منتظر بودیم تا تکلیف استیضاح وزیر راه و شهرسازی معلوم شود تا بعد از آن، این طرح را به هیئت رئیسه مجلس تحویل دهیم.
 
وی با اشاره به مهمترین دلایل و محورهای پیگیری استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: نیمه تعطیل بودن پارس جنوبی که عملا کاری در آنجا صورت نمی‌گیرد، مشکلات میادین مشترک، بکارگیری افراد متهم در پرونده فساد کرسنت در مسئولیت‌های کلیدی نفت و واگذاری دکل های نفتی به شرکت‌های چینی و هندی از مهمترین دلایل این موضوع است.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: مسئله انتصابات وزیر، وضعیت پالایشگاهها و تعطیلی بخشی از آنها بخاطر افزایش واردات بنزین و نیز واردات بی‌رویه بنزین به کشور و بی‌توجهی به شرایط اقتصادی کشور و موضوع اقتصاد مقاومتی در حوزه نفت از دیگر دلایل پیگیری استیضاح وزیر نفت است.
 
موسوی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی عملا جایگاهی در سیاست های وزارت نفت ندارد، با این که مدام شعار آن را سر می‌دهند.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من تصور می‌کنم استیضاح وزیر نفت از جمله استیضاح‌هایی باشد که احتمال رای‌آوری آن بالا خواهد بود. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
بسمه تعالی
بابا اینم رای نمیآره حالتون گرفته میشه.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
و این یکی هم آخرین تلاش دلواپسان نخواهد بود !
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
همه بدبختي بورس از اين وزير محترم با آن تصميمات ..... است.

يه پاي متهم هاي كرسنت خود آقاي وزير هستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
خدا پدرتونو بیامرزه ومن تا آخر عمر دعاتون میکنم .این وزیر فقط داره به صنایع حیاتی مملکت ضربه میزنه
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
برای چندمین بار یک وزیر را برای استیضاح به مجلس میبرید ولی در واقع قصد یا جرات استیضاح او را ندارید!! اگر میخواستید استیضاح کنید باید اول آن وزیر سه کارت زرد گرفته را استیضاح میکردید!! این دو وزیر به همراه وزیر صنایع و معادن دخل بازار سرمایه و سرمایه گذاران این بازار را با سیاستهای ... نابود کردند، بخصوص وزیر نفت!!!
ساري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
اخه احمدي نژاد كه همه اينا رو به تعطيلي كشونده بود اينا كجا بودن
مردمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
با سلام با بركناري وزير نفت انشا الله نيمي از مشكلات بورس حل خواهد شد . منتظر رفتنت ميمانيم اقاي زنگنه متهم رديف اول نابودي بورس . از همه نمايندگان تقاضاي راي بالا براي بركناري اين وزير ضد بورس را داريم.
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
انشاالله یه شخصی بیاد که دلش یه ذره به حال سهامداران مظلوم پالایشگاهی هم بسوزه...
نا شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
ای بی انصافان باعث منفی شدن بازار سرمایه نشوید.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
بیشتر وقت این اقا صرف انتقام از جناح مخالف بوده تا رسیدگی به وضعیت تولید و سرمایه گذار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
استیضاحش کنید تموم شه بره .


پدر مردم رو دراوره با این قانون هاش !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
خیلی از سهامدارها را خانه خراب کرد سهامدارانی که به خاطر رونق کارخانه ها و اقتصاد مملکت و یک سود در حد بانک پولشان را در بورس سرمایه گزاری کردند
رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به نظر من و اکثر اهالی فهیم بازار سرمایه و اقتصاد دانان غیر دولتی مشکل اصلی بازار سرمایه و ریزش 60درصدی شاخص بورس تصمیمات ایشان در 6 برابر کردن نرخ خوراک گازی پتروشیمی ها بود. و الآن هم که مجلس تععین نرخ خوراک را به وزارت نفت واگذار کرده با وجود گذشت 7 ماه هنوز اقتصاد مملکت را در بلاتکلیفی نگه داشته است. به نظر می رسد هیچ وزیری به اندازه ایشان مستحق استیضاح نیست.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
سهامداران محترم یک کمی رسانه ها را ورق بزنید . مجلس نرخ خوراک پتروشیمی ها را تعیین کرد.نه دولت . هنوز مفهوم قوه‌ ی مجریه را نفهمیدید.
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
شما نمايندگان مجلس اگر اين وزير نفت را استيضاح نكنيد جواب 21ميليون سهامدار و خانواده شان را در روز قيامت نخواهيد داد و حق الناس خيلي سخت است پس شما از فرداي قيامت بترسيد وبخاطر رضاي خدا ايشان را استيضاح كنيد با تشكر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
من نمیخوام این وزیر کناربره و بجای اون کسی بیادکه دلش بحال من و امثال بخت برگشته های بازار بورس مثل من بسوزه . بلکه دوست دارم کسی بجای ایشون بیاد که حداقل این جرات را داشته باشه بگه من سواد تشخیص اقتصاد در سایه و اقتصاد شفاف روندارم . چون ایشون واقعا در این زمینه با بی برنامه گیهای خودش ثابت کرده .....وهنوز متوجه نشده که عدم اعلام نرخ رسمی خوراک پتروشیمیها و پالایشگاهیهاچه صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد 90درصدتک محصولی ما تحمیل میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
آقای زنگنه با افکار کهنه و پوسیده جز نابود کردن صنعت نفت،پتروشیمی و پالایش، کار دیگری بلد نیست.اصلاً این آقا نباید وزیر میشدند.