بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
چهل و هفتمین نشست باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل بنیادی صنعت دارو در تاریخ 21 مهر ماه سال جاری با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان برگزاری می گردد.
کد خبر : ۱۵۵۶۸۸
نویسنده :
محمدآموخته

به اطلاع اعضای محترم باشگاه مشتریان بورس نیوز می رساند ظرفیت سالن برگزاری نشست تحلیلی صنعت دارو در محل شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان تکمیل شده و ثبت نام جدیدی انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، چهل و هفتمین نشست باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل بنیادی صنعت دارو در تاریخ 21 مهر ماه سال جاری با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان برگزاری می گردد.

بر اساس این گزارش، بورس نیوز ضمن ابراز خرسندی از استقبال قابل توجه اعضای محترم باشگاه به منظور حضور در نشست آتی به اطلاع می رساند، ظرفیت حضور اعضا باشگاه در نشست پیش رو به حد نصاب رسیده و تنها کسانی می توانند حضور یابند که در چند روز اخیر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده باشند.

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز می باشند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.07.21 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میرداماد- نرسیده به میدان مادر- خیابان نسا- خیابان پیرزاده- پلاک 38- طبقه سوم- دفتر سرمایه گذاری فرهنگیان


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر