بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر : ۱۵۵۷۴۳
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، آقای مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پککو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور همواره سعی نموده تا با بهره گیری از دانش روز، توان نیروهای متخصص و بکارگیری نرم افزارهای پیشرفته و با توجه به نیاز مشتریان محصولات جدید خود را به بازار عرضه نماید. در همین راستا و به منظور رفاه حال هموطنان عزیز، شرکت پککو مگا کارت پارسیان را به عنوان محصولی جدید با طراحی زیبا و مزایای ویژه عرضه نموده است.

پذیرش کارت های الکترونیکی با قابلیت استفاده چند منظوره به روی کارتخوان های فروشگاهی یکی از جدیدترین خدمات ارائه شده توسط شرکت پککو در حوزه پرداخت های الکترونیکی می باشد که با ارائه آن امکان پذیرش مگا کارت پارسیان در پذیرندگان طرف قرارداد با شرکت پککو فراهم گردیده است .

وی در همین خصوص افزود: مگاکارت پارسیان تلفیق چند کارت در یک کارت ( وجود سگمنت های مختلف در یک کارت) می باشد به طوری که از این پس سازمان ها و نهادهای متقاضی برای رفاه حال کارکنان خود می توانند واریز وجوه خود بابت پرداخت کمک هزینه البسه، ورزش، درمان، رفاهی و ... را بجای شارژ نمودن درچند کارت مختلف، به صورت یک جا و از طریق شارژ سگمنت های مختلف مگا کارت پارسیان انجام دهند.

مدیرعامل پککو در ادامه معرفی این خدمت جدید افزود : مگا کارت پارسیان عضو شبکه شتاب بوده و دارنده آن علاوه بر بهره مندی از امکان خرید، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزودهاز طریق تمامی پایانه های فروشگاهی، اینترنتی و تلفن همراه، می تواند وجه نقد مورد نیاز خود را از خودپرداز تمامی بانکهای کشور نیز برداشت نماید. همچنین امکان شارژ آنی کارت توسط دارنده کارت و امکان مشاهده موجودی تک تک سگمنت ها بر روی کارتخوان های منتخب پککو از دیگر قابلیت های مگا کارت پارسیان می باشد .متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت شرکت به نشانی www.parsian-bank.ir  مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
ثمسكن هيچ رشدي نكرده فرصت خريد
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کارت شهروندی بانک شهر جایگزین پول نقد در تاکسی, مترو,...
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک از ابتدای مرداد ماه قصد توزیع کارت های شهروندی را داشته و بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان صدور کارت الکترونیکی به اول مهر ماه موکول شد ولی دوباره به تاخیر افتاده, مشکل پول خرده همچنان پابرجاست در تاکسی,....