بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر : ۱۵۶۰۴۵

کارشناسان پس از بازرسی علامت استاندارد چهار محصول غذایی از جمله محصولات واحد جبال دماوند را ابطال کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی بازرسی و توقیف محصولات واحد جبال دماوند - پروانه کاربرد علامت استاندارد این تولید کننده سوسیس و کالباس به همراه سه محصول دیگر باطل شد.

مسلم بیات افزود: در نخستین نشست مهرماه کمیته علائم این اداره کل کارشناسان پس از بازرسی - نمونه برداری و آزمون‌های استاندارد پروانه کاربرد علامت استاندارد چهار محصول غذایی را ابطال کردند.

وی با اشاره به اسامی این نوع محصولات به همراه نام تجارتی آنان گفت: برهمین اساس کاربرد علامت استاندارد سوسیس و کالباس 90 و40 درصد گوشت قرمز و مرغ (تهران کارو)- کلوچه (شوپا)- دی کلسیم فسفات (فراورده ارگانیک توچال) و شیر طعم‌دار (کاکائو) استریل در بسته‌بندی چند لایه مقوایی با لایه آلومینیوم (سیمون) باطل شد.

بیات گفت: در این جلسات - پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای سه محصول نوشیدنی مالت طعم‌دار در بسته بندی شیشه (ماجو)- قندکله شکسته و شکر در بسته بندی سلوفان (آتنا) نیز صادر شد.

مدیرکل استاندارد استان تهران تصریح کرد: نوشابه گازدار میوه‌ای با نام تجارتی Cheers Breezer که پیش از این غیراستاندارد اعلام شده بود موفق به کسب مجوز از اداره کل استاندارد استان مازندران شده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر