بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر : ۱۵۶۱۳۲
دبیر انجمن قطعه‌سازان از نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران خبر داد و با اشاره ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو گفت که اگر تقاضای مردم به سمت خرید ال90 برود خودروسازان برای تولید این خودرو مشکلی ندارند.

اعلام قیمت تقریبی ارزان‌ترین شاسی بلند جدید رنو در ایران


محمدرضا نجفی‌منش، با اشاره به تولید خودروهای جدید در دو شرکت بزرگ خودروساز کشور افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است سه محصول پژو 301، 208 و 2008 در سال آینده به تولید برسند که قیمت این خودروها احتمالا زیر 50 میلیون تومان خواهد بود.

او گفت: ایران‌خودرو قصد دارد برخی محصولات خود نظیر پژو 405 را از رده خارج کند و خودرویی همتراز آن را به تولید برساند که این محصول نیز با برند پژو به بازار عرضه خواهد شد.

دبیر انجمن قطعه سازان درباره فعالیت رنو به عنوان دیگر خودروساز فرانسوی درایران گفت: مذاکرات نهایی برای تولید خودرو کوئید که قیمتی در حدود 20 میلیون تومان خواهد داشت صورت گرفته و به نظر می رسد این خودرو به زودی در ایران خودرو یا سایپا به تولید برسد.

او همچنین گفت: رنو کپچر یکی دیگر از محصولات رنو است که در ایران به تولید خواهد رسید و به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه خواهد شد.

نجفی منش افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است رنو داستر که یک شاسی بلند کوچک است نیز در ایران به تولید برسد که به این صورت بر تعداد محصولات تولیدی رنو در ایران افزوده خواهد شد.

او گفت: تولید رنو ساندرو به عنوان نسل دوم ال90 در پارس‌خودرو آغاز شده و به زودی تولید رنو کولیوس نیز شروع می‌شود.

دبیر انجمن قطعه‌سازان با اشاره به ارائه تسهیلات 25 میلیونی برای خرید خودرو افزود: اگر مردم در این دور از خرید خودرو بخواهند صف تقاضا برای خودرویی نظیر ال90 تشکیل دهند خودروسازان ما از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت و می توانند به اندازه تقاضای آنان به تولید ال90 بپردازند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اعتصام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
خب بازهم مونتاژ مدلهای بدون مشتری رنو و پژو در ایران فرقون .چرا مدلهای پرفروش و جذابشون را به ایران نمیدهند؟یا اینها براشون صرف نداره؟شاید هردو!
ناشناس
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
نمی دانم چرا خودرو سازان نسبت به مردم و ملت تعصب و غیرت ندارن ما که خودرو را بلاتر از قیمت جهانی میخریم ..........نه خدمات دارن نه کیفیت
ناشناس
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
یادش بخیر تو دبستان و راهنمایی که بودیم (سالهای آخر دهه 60 و اوایل دهه 70) تو درسهایی مثل تعلیمات اجتماعی بهمون میگفتن:
"قبل از سال 1357 کشور ما خودکفا نبود و وابسته بود و بازار مصرف محصولات خارجی بود و نفت رو میفروختیم و با پولش محصولات خارجی (اونموقع البته چین و هند و کره جنوبی محصولی برای صادرات به ما نداشتن و مجبور بودیم محصولات آمریکایی و اروپایی وارد کنیم) وارد میکردیم و صنعتمون به مونتاژکاری محدود میشد (و مخصوصاً مونتاژکاری رو جوری ازش نام میبردن که انگار خودفروشیه) و حرفهایی از این دست که زیاده و سرتون درد میادش....
الان بعد 37 سال کارخونه هامون همونها هستن که از بیشتر از 40 سال پیش تو جاده مخصوص تهران کرج جا خوش کردن، همون کارخونه کولرسازی، همون کارخونه اتومبیل، همون کارخونه بیسکوییت....
نهایت افتخارات خودروسازمون رو هم که داریم تو این مطلب میخونیم، مونتاژ ال90 اگر مردم حاضر بشن که بخرن مشکلی براش وجود نداره، البته پیکان 50 سال پیش کولر نداشت ولی اینها که میسازن اینا کولر داره که خودش پیشرفت بزرگیه (مثلاً من دکتر هستم).
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
مثل ال 90 که قرار بود به قیمت پیکان عرضه بشه این هم به همین قیمت عرضه می شه. این فقط قیمت تولید و سود معمول 30 درصد است پس کجاش سهم بچه ها رو دیدید!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
این که KWID نیست کلک!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰
شرم آوره

بعد از 50-60 سال افتخارشون اینه که با برند پژو محصول میدن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
بازم مونتاژ. اینا درست بشو نیستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
عمرا 20 تومن تو بازار ایران عرضه بشه
برا ال 90 هم همین حرفها رو میزدند اما دیدیم چه شد...ملت ما محکوم به سختی کشیدن هستند
ناشناس
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
تو خارج قیمتش به مراتب از 20 تومنم کمتره. خیلی کمتر حدودا 10 تومنه اگه اشتباه نکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
یه ماشین تولید کشور هند با موتور 800سی سی
برید سرچ کنید و به حال خودمون گریه کنید
این خودرو 1 میایون هم گرونه
هر روز هم میگن همه کشورا صف کشیدن بیان تو ایران بعد ماشین 800 سی سی رو به عنوان شاسی بلند معرفی میکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
مردیم از خوشی و رفاه