بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر : ۱۵۶۸۷۱
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تعدادی از برند‌های خارجی بدون مجوز بسته شده، گفت: تعداد زیادی از برند های مختلف، در صنوف پوشاک،کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و .. در حال فعالیت هستند که هیچ گونه مجوزی برای این کار از داخل و خارج کشور ندارند.

علی فاضلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم  با اعلام این خبر اظهار کرد: خیلی از برند‌ها در کشورما در قالب فعالیت‌های صنفی در حال فعالیت هستند و از تابلوهای برند‌های خارجی استفاده می کنند اما نه در داخل کشور و نه خارج از کشور هیچ گونه امتیاز نمایندگی، ثبت نکرده اند.

وی افزود: این برند ها بدون داشتن نمایندگی از شرکت های خارجی و مجوز داخلی درحجم وسیعی در صنوف پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و .. فعالیت دارند  و از نام برند های یاد شده سوء استفاده می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: در سه ماهه اخیر برخی از این دسته صنوف متخلف شناسایی و بسته شده اند و بقیه این برند‌ها نیز در حال شناسایی هستند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف در بخش بازرسی های صنفی با کمبود نیرو و بودجه مواجه است، خاطر نشان کرد: 8 ماه است دولت پولی بابت پرداخت جرایم صنوف ، که باید به خزانه ما واریزمی کرد، پرداخت نکرده  و ما حتی نمی دانیم که این رقم چقدر است.

فاضلی تصریح کرد: برای بازرسی‌ها 1350 نیرو در کل کشور داریم که با این تعداد نمی‌توانیم به‌طور کامل، کل کشور را به‌درستی نظارت کنیم.

وی در پایان گفت: در صورتی که واحدی بدون پروانه فعالیت کند، ظرف مدت 15 روز باید مغازه خود را جمع کند که فست‌فود kfc شهرک غرب تهران نیز در این راستا پملب شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
امیدوارم این بگیر و ببندها در جهت تخریب دولت و سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاران خارجی و ایجاد فضای رعب و وحشت در کشور نباشد