بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر : ۱۵۶۹۵۳
دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تأکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به اجرای تعهدات پذیرفته شده در برجام، پایبند نبودن طرف مقابل را به اجرای تعهدات خود، تنها عامل توقف اقدامات ایران عنوان کرد.

به گزارش میزان، علی شمخانی درخصوص چگونگی و روند اجرای  برجام در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بر اساس برجام، تعهداتی برای ایران و کشورهای 1+5 در چارچوب زمانبندی و جدول اجرایی مشخص و تعیین شده است که دو طرف در حال پیگیری آن هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سؤالی در خصوص صحت نقل قول منتسب به وی درباره توقف جمع‌آوری سانتریفیوژها به دلیل تذکر به سازمان انرژی اتمی، ضمن نادرست دانستن این موضوع، اظهار داشت: اجرای تعهدات ایران در برجام تابع ضوابط و مقدمات حقوقی و فنی و رعایت ملاحظات مصوب مراجع قانونی است و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در چارچوب وظایف خود به رعایت چارچوب‌های یاد شده اهتمام جدی دارند.

وی ضمن تأکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به اجرای تعهدات پذیرفته شده در برجام، پایبند نبودن طرف مقابل را به اجرای تعهدات خود، تنها عامل توقف اقدامات ایران عنوان کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
سلام مثل اینکه دروغ گویی برای مسئولین یک امر روتین شده .من خودم شنیدم از اقای شمخانی که برچیده شدن سانتریوفوژها متوقف شده .