بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر : ۱۵۷۳۲۲

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت فنر سازی زر براساس گزارش شفاف سازی در خصوص تعدیل برنامه و بودجه سال 1394 براساس عملکرد شش ماهه موارد ذیل را اعلام نمود:

1. با توجه به سابقه تولید و فروش این شرکت در سنوات گذشته ، تعدیل بودجه بر اساس 7.000 تن تولید و فروش پیش بینی گردیده است که با در نظر گرفتن موجودی کالای آماده برای فروش در انبار محصول (بالغ بر 2.000 تن) و تغییر در سیاست های فروش قابل دسترسی می باشد.

2. با توجه به سیاست کاهش هزینه ها در سال 1394 ، هزینه های دستمزد مستقیم از 45 میلیارد ریال به 35 میلیارد ریال و هزینه های مالی از 27 میلیارد ریال به 8.7 میلیارد ریال کاهش یافته است.

3. صورت ریز سایر درآمد ها و هزینه های عملیاتی مربوط به درآمد فروش ضایعات می باشد که در صورت های مالی شش ماهه در جدول بهای تمام شده عمل گردیده است.

4. در تعدیل بودجه مبلغ 4.000 میلیون ریال سود شرکت فنر سازی زرسیستان تحت عنوان سود حاصل از سرمایه گذاری لحاظ گردیده که با توجه به عملکرد واقعی شش ماهه اول 94 که مبلغ 3.250 میلیون ریال سود خالص می باشد دور از انتظار نخواهد بود و برای شرکت زرگلپایگان هیچ سودی در نظر گرفته نشده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر