بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر : ۱۵۷۴۳۹
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، شرکت بیمه اتکایی ایرانیان براساس گزارش شفاف سازی در خصوص پیش بینی بودجه سال مالی منتهی به 95.9.30 موارد ذیل را عنوان نموده است:

1-در خصوص اطلاعات و عملکرد مربوط به سال مالی منتهی به 1394.09.30 که یک ماه از دوره آن باقی مانده است موارد ذیل قابل ذکر است:

خسارت پرداختنی سال مالی مورد بحث در دروه نه ماهه و 11 ماهه به ترتیب 85،408 میلیون ریال و 105،268 میلیون ریال می باشد.افزایش خسارت های پرداختنی عمدتا از محل ذخایر خسارت معوق قبلی تامین شده و در نتیجه هزینه خسارت از بودجه تجاوز ننموده است.

بنابراین از نظر این شرکت تغییرات با اهمیتی که اصلاح بودجه ،در مدت باقیمانده را ایجاب نماید،وجود ندارد.

2-در خصوص اطلاعات پیش بینی سال مالی 1395:

ذخایر حق بیمه در بودجه ،همواره براساس آخرین عملکرد واقعی و به روش فصلی و طبق آیین نامه محاسبه و تنها تغییرات آن در بودجه لحاظ می شود.بنابریان الزاما تغییرات درصدی ذخایر با حق بیمه قبولی متناسب نمی باشد.

افزایش در سایر هزینه ها و درآمد های بیمه ای:عمده این افزایش مربوط به محاسبه سایر ذخایر فنی و همچنین سود سپرده های اتکایی قبولی که قبلا در قرارداد ها دیده شده، می باشد.

درآمد سرمایه گذاری از محل ذخایر فنی:مبلغ این درآمد در نه ماهه دوره جاری مبلغ 41،172 میلیون ریال بوده که با توجه به رشد ذخایر فنی و کل درآمد سرمایه گذاری ها مبلغ 57،785 میلیون ریال پیش بینی شده است.

سایر درآمد سرمایه گذاری ها به مبلغ 87،000 میلیون ریال از اقلام زیر تشکیل شده است:

شفاف سازی

در بودجه پیشنهادی عنوان "هزینه های پرسنلی"اشتباها هزینه های اداری و تشکیلاتی تایپ شده است که می بایست اصلاح شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر