بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر : ۱۵۷۸۵۱
تیمی از بازرسان آمریکایی می‌کوشند از صحت اخبار مربوط به مجروح شدن سردار قاسم سلیمانی آگاه شوند.
 درحالیکه مقامات ایرانی بارها اخبار کذب رسانه‌های غربی را درمورد مجروح شدن سردار "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران،را تکذیب کرده‌اند، وال استریت ژورنال گزارش داد گروهی از بازرسان وابسته به کابینه "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، مامور شدند درباره صحت اخبار منتشر شده در خصوص مجروح شدن سردار سلیمانی تحقیق کنند. 

سایت‌های وابسته به گروهک منافقین و معارضان سوریه مدعی شدند سردار سلیمانی حدود 2 هفته پیش در حلب، سوریه، به شدت مجروح شده  و برای درمان به ایران منتقل شده است. آمریکایی‌ها معتقدند اگر این اخبار صحت داشته باشد موقعیت نیروهای شیعه حامی "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، به خطر می‌افتد. سردار سلیمانی یکی از قدرتمندترین و بانفوذترین فرماندهان نظامی در میان نیروهای حامی بشار اسد است. اگر ادعای این سایت‌ها درست باشد، یافتن جایگزینی برای سردار سلیمانی در هدایت و رهبری نیروهای ایرانی در سوریه کار بسیار دشواری خواهد بود.

منابع آگاه در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران هر گونه خبری مبنی بر مجروح شدن سردار سلیمانی را تکذیب کرده و آن را دسیسه و جنگ روانی از سوی غرب دانسته‌اند.

مقامات آمریکایی به شهادت چند فرمانده و تعدادی از نیروهای ایرانی در سوریه اشاره کرده‌اند و مدعی شدند خبر مجروح شدن سردار نیز می‌تواند حقیقت داشته باشد. این مقامات همچنین مدعی هستند سردار سلیمانی فرماندهی عملیات نظامی شیعیان در افغانستان، یمن، سوریه و فلسطین را برعهده دارد و به همین دلیل پی بردن به صحت سلامت وی دارای اهمیت فراوانی برای غرب است.

سردار قاسم سلیمانی 8 آذر در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت درباره اخبار گسترده غرب مبنی بر مجروح یا شهید شدن وی ، خندید و گفت: اینها مسائلی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.

توییتر حساب کاربری افرادی را که اقدام به توییت یا بازتوییت مصاحبه سردار سلیمانی کرده بودند به حالت تعلیق درآود.

عده ای از کاربرانی که حساب کاربری آنها به خاطر توئیت یا بازتوئیت مصاحبه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، به حالت تعلیق در آمده در حال اعتراض به این شبکه اجتماعی هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
دروغه
رامتین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
تاسف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
داعش اگه بتونه یه خراش حتی کوچیک به تن سردار بزرگ بندازه من قول میدم حاضرم اسممو عوض کنم.
زهی خیال باطل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
۲۵۰ هزار کشته و ۱۰ میلیون آواره, نتیجه زیاده خواهی و امپراطوری بر سوریه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
با ادبیات رئیس جمهور قبلی خطاب به آمریکایی ها : آنقدر این اخبار را دنبال کنید تا اخبار دانتان پاره شود.
درود بر سردار سلیمانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸
ای کاش حملات هوایی آمریکا و متحدانش به جای داعش به سمت کاخ بشار اسد و وزارت دفاع سوریه هدف گیری شود, مشکل اصلی خود بشار اسد است که باید از قدرت کنار برود یا کشته شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
خدا حفظش کند.
بیات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
سلام. آمریکاییها بدانند ایران مانند مردانی چون سلیمانی زیاد در آستین دارد سردار سلیمانی عزیز دل ایرانیان وخار چشم وهابیون وصهیونیستهاست.خداوند عالم نگهدارش باشد.