بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر : ۱۵۸۰۰۶
نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت به سؤال رسایی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند که بدین ترتیب دولت یازدهم، شانزدهمین اخطارش را از پارلمان دریافت کرد.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان سؤال ملی حمید رسایی نماینده تهران از محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پس از توضیحات وزیر صنعت، رسایی اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است و نمایندگان با 73 رأی موافق، 106 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از 203 نماینده حاضر در صحن علنی، از پاسخ‌های وزیر صنعت قانع نشدند و بدین تریب وی سومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.

به گزارش فارس، وکلای ملت پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2 کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (دو کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (سه کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (2 کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت (2 کارت زرد)، محمود گودرزی (یک کارت زرد) و محمود واعظی وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
حالا با این اوصاف قراره چند جلسه سرتمرین نره و واسه چند بازی محروم شده ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
این اقتصادی دولت هرچه زودتر باید عوض بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
ورشکستگی کارخانه جات بزرگ
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
اقايان نماينده وزيري كه صلاحيت ندارد چرا استيضاح نمي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
شخصی که عضو هیات مدیره ۱۹ شرکت و کارخانه خصوصی می باشد, چگونه فرصت پیدا می کند که به امور دولتی رسیدگی کند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
چندشغله بودن مدیران دولتی به آفتی برای سیستم مدیریتی کشور تبدیل شده, خصوصا بازنشستگان چندشغله, من نمی دونم مگر در مملکت, قطع الرجال شده که یک مدیر دولتی به طور همزمان در چندین مقام اجرایی و اداری و سرپرستی مشغول به کار باشد