بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
مدیر امور حقوقی و پیمان های شرکت خبر داد:

پتروشیمی جم مکلف به تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن جم نیست

تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن جم در سال آینده با توجه به حاشیه سود پایین استفاده از کوره های مایع جهت تامین خوراک شرکت یاد شده، پیش بینی نمی گردد و جم توان تامین خوراک شرکت یاد شده را بیش از 60 الی 70 درصد ظرفیت داشته باشد.
کد خبر : ۱۵۸۰۶۴
نویسنده :
کیوان فر
مدیر امور حقوقی و پیمان های شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: با توجه به قرارداد خوراک فی مابین شرکت پلی پروپیلن جم، پتروشیمی جم مکلف به تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن جم نیست.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مدیر امور حقوقی و پیمان های این شرکت در خصوص فروش سهام شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم اظهار داشت: پتروشیمی جم مکلف به تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن نیست و توان تامین خوراک این شرکت را بیش از 60 الی 70 درصد ظرفیت ندارد.
عباس طوسی در ادامه یادآور شد: شرکت پلی پروپیلن جم یکی از شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی جم است که در مجتمع پتروشیمی جم واقع است و جزیی از بدنه آن است. تمامی زیر ساخت های موردنیاز این شرکت از جمله تامین خوراک، HSE، حراست، رستوران و .. از طریق پتروشیمی جم تامین می گردد.
وی در ادامه با اشاره به واگذاری غیر مدبرانه شرکت پلی پروپیلن جم تصریح کرد: تصور می شود اگر پلی پروپیلن جم بدنه مادری خود جدا نمی گردید شرایط بهتر و قابل قبولی را پیشرو داشت، اما با واگذاری غیر مدبرانه آن در گذشته، آینده آن چندان شفاف نیست.
دکتر طوسی با اشاره به ملکف نبودن شرکت پتروشیمی جم به تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن جم تاکید کرد: با توجه به قرارداد خوراک فی مابین شرکت پلی پروپیلن جم، پتروشیمی جم مکلف به تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن جم نیست.
مدیر امور حقوقی در ادامه گفت: در واقع جم برای اینکه بتواند پروپیلن تولید کند می بایست از خوراک مایع در کوره های خود استفاده کند که این موضوع برای جم دارای صرفه اقتصادی نبوده و بعضا زیان ده است. منافع جم در آن است که از کوره های گازی استفاده کند.
مدیر پیمان های شرکت پتروشیمی جم در خصوص ارز مبادله ای خوراک تحویلی به شرکت پلی پروپیلن تصریح کرد: خوراکی که هم اکنون شرکت پتروشیمی جم خریداری می کند به شیوه ارزی است بنابراین خوراک تحویلی به شرکت پلی پروپیلن جم نیز ارزی خواهد بود.
وی در ادامه گفت: هرچند در گذشته به این روش عمل نمی شد، اما از ابتدای سال 94 این مشکل حل شده و خوراک تحویلی به شرکت پلی پروپیلن جم به شیوه ارزی است و این شرکت می بایست این موضوع را در هزینه هایش لحاظ کند.
دکتر عباس طوسی در پایان با تاکید بر اینکه پیش بینی ما در تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن گفت: تامین خوراک شرکت پلی پروپیلن جم در سال آینده با توجه به حاشیه سود پایین استفاده از کوره های مایع جهت تامین خوراک شرکت یاد شده، پیش بینی نمی گردد و جم توان تامین خوراک شرکت یاد شده را بیش از 60 الی 70 درصد ظرفیت داشته باشد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
تا چ زمانی میخواهند بلوکی شاخص را مثبت کنند؟؟؟؟؟؟ امروز سه شنبه 17 آذر نمادهای بلوکی شده: و امید جم کچاد تاپیکو کگل و غدیر و پاسار .................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
مصاحیه ویژه جهت کم ارزش نشان دادن ارزش سهام شرکت پلی پروپیلن جم با توجه به اگهی منتشر شده توسط شاراک و وبانک جهت فروش سهام این شرکت-
پرسنل پلیپروپیلن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
اگه حقوق پرسنل پروپیلن که 8 سال دارن اینجا زحمت میکشن نادیده گرفته بشه کمال بی انصافیه .
جلیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
هممون آواره میشیم به همین زودی
مسئولین به دادمان برسید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰
خواهشن بفکر حقوق پرسنل شرکت پلی پروپیلن جم باشید با سیلی صورتمون رو سرخ نگاه داشتیم، این انصاف نیس با ۹ سال سابقه این حقوق رو بگیریم لطفا در مورد حقوق تجدید نظر کنید