بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر : ۱۵۸۱۳۴
همراه اول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، با شعار «همراه پر سرعت زندگی» حضور می یابد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، با شعار «همراه پر سرعت زندگی» جهت معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پر سرعت، در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می کند.

اپراتور اول در این نمایشگاه، با سرویس ها و خدمات متنوعی نظیر معرفی «بسته های جدید نوترینو»، «پاسخگویی به سؤالات مشترکین» و «ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور»، خدمت بازدیدکنندگان است.

براساس این گزارش، با استفاده از «نوترینو» می توان امکان اتصال به شبکه اینترنت با سرعت و قابلیت اطمینان بالا و در حین حرکت، برقراری تماس تصویری به وسیله نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ های تصویری و امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی های تلفن همراه و... را فراهم کرد.

همچنین اپراتور اول با معرفی طرح «هدف رو بزن» جهت برخورداری از مکالمه و اینترنت نامحدود، معرفی فروشگاه نرم افزار «اول مارکت»، «تعویض سیمکارت های معمولی با usim (سیمکارت 4G)» و «عرضه و معرفی سیمکارت کودک (درسا)» «پارک های دیجیتال سازمان تبلیغات اسلامی (مدیا استور)»، «اپلیکیشن ابرک بر بستر کلود (cloud)» و«اپلیکیشن همراهنگ برای موسیقی» آماده همراهی با بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

سیم کارت کودک و نوجوان «درسا»، با هدف ایجاد فضای پاک و ایمن برای استفاده کودکان و نوجوانان از محیط مجازی طراحی شده است.

«همراهنگ» از دیگر سرویس هایی است که در نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. همراهنگ نرم افزاری است که به منظور ایجاد بستری برای انتخاب، شنیدن و به اشتراک گذاری موسیقی دلخواه در یک شبکه اجتماعی مطمئن، طراحی و پیاده سازی شده است.

سرویس دیگر همراه اول در الکامپ، «اول مارکت» بوده که یک اندروید مارکت ایرانی است، که از طریق آن می توان به تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن ها و بازی های گوناگون دسترسی داشت. برای استفاده از اول مارکت کافی است پس از دانلود نرم افزار از www.avvalmarket.ir و نصب آن بر روی موبایل خود، به دنیای اپلکیشن ها و بازی های اندرویدی پیوست.

براساس این گزارش، «سرویس فیلم نت»، «سامانه ۳۰۹۰ برای هواداری از استقلال و پرسپولیس»، و «سامانه۹۰۹۰ برای هواداری از تیم ملی فوتبال» از دیگر خدمات و سرویس های مراه اول در نمایشگاه امسال است.

سرویس خدمات ارزش افزوده «فیلم ‌نت»، اولین شبکه قانونی نمایش خانگی فیلم و سریال در ایران است که امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال را روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه و ابزارهای دیگر فراهم می‌کند.

گفتنی است، از دیگر خدمات ارزش افزوده ای که در نمایشگاه امسال ارائه می شود، «اپلیکیشن سرویس ۳» است که برای نصب در گوشی های هوشمند اندرویدی طراحی شده و دارای ویژگی هایی چون فراهم آوردن امکان مشاهده تمامی ویدئوها به صورت آنلاین، پسندکردن ویدئو‌ها، مشاهده ۶ ویدئو‌ منتخب کاربر به صورت آفلاین و... است.

همچنین بخش «ارتباطات دیجیتال» همراه اول در این نمایشگاه، به معرفی سایت و شبکه های اجتماعی این اپراتور می پردازد.

علاقمندان می توانند از روز آغاز نمایشگاه، اخبار این رویداد بزرگ نمایشگاهی را از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir پیگیری کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر