بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر : ۱۵۹۰۵۴
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، شرکت صنایع شیمیایی سینا براساس گزارش شفاف سازی در خصوص آخرین وضعیت عملکرد سال جاری به شرح ذیل اعلام نموده است:

الف- گزارش توجیهی افزایش سرمایه که جهت بررسی نزد بازرس شرکت می باشد به میزان صد در صد سرمایه فعلی از محل آورده نقدی سهامداران که از 30،713 میلیون ریال به 61،425 میلیون ریال افزایش یابد تنظیم گردیده است.

این تصمیم علاوه بر تکلیف سازمان بورس برای حد نصاب سرمایه، به منظور تامین منابع مالی جهت اجرای بخشی از طرح های توسعه ای شرکت به میزان پیش بینی شده یکصد میلیارد ریال اتخاذ گردیده است.

ب-طرح توسعه افزایش ظرفیت پارافرمالدئید از میزان فعلی 5000 تن در سال به 10000 تن توسط تیم فنی مهندسی شرکت طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است. این پروژه از تیرماه 1394 آغاز و درصورت تامین منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی در تیرماه 1395 به بهره برداری خواهد رسید.لازم به توضیح است که تمامی محصول تولیدی این واحد جدید به بازار های خارج صادر خواهد شد و مواد اولیه مورد نیاز آن که فرمالین می باشد در کارخانه سینا تولید می گردد.همچنین اجرای این دو مورد هیچگونه تاثیری در عملکرد سال 1394 نخواهد داشت و پیش بینی بودجه 1394 ارسال شده به آن سازمان به قوت خود باقی می باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر