بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر : ۱۵۹۴۷۴
نماینده مردم تهران در مجلس درتذکر شفاهی خود از سیاست های دولت روحانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد سلیمانی که سابقه وزارت ارتباطات در دولت محمود احمدی نژاد را دارد، در تذکر شفاهی خود به مسئولان اجرایی گفت: هزینه‌های جاری دولت در دو سال اخیر حدود 2 برابر افزایش پیدا کرده، از این رو دولت باید در جهت کاهش این هزینه‌ها اقدام کند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دولت در شرایط کنونی بخش‌های مختلف کشور از جمله اقتصاد، مسکن، بورس، عمران و آبادانی کشور و اخیرا نیز حوزه روابط خارجی را به رکود کشانده و دلیل اصلی آن این است که همه برنامه های خود را به برجام گره زده و زمانی که در رابطه با تاریخ اجرای برجام از آن‌ها سوال می‌پرسیم پاسخی به نمی دهند!

این عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: قطعا باید برای مردم روشن شود که چرا تحریم‌ها و تهدیدها نه تنها برداشته نشده بلکه هر روز بیشتر می‌شود. از طرفی دیگر رئیس جمهور باید باور کند که شیوه کنونی دولت غلط بوده و باید بر تولیدکنندگان و مردم تکیه کند.

سلیمانی در ادامه مدعی شد که دولت هر روز تن مردم را برای قطع یارانه می‌لرزاند، بنابراین دولت باید پاسخگو باشد که با توجه به اینکه چرخ معیشت مردم پنچر شده چرا مدام تن مردم را با این گفته که یارانه آن ها را قطع خواهد کرد می لرزاند؟!

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی حوزه سیاست خارجی وضعیت اسفناکی پیدا کرده و دولت گاه منفعل عمل می کند، تصریح کرد: در این شرایط زبان برخی دولت‌ها برای ما باز شده، در حالیکه دولت باید از عزت ملت بیشتر دفاع کند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
آقای وزیر سابق امیدوارم معنی و تفاوت روزانه 4میلیون بشکه نفت 130 دلاری را با
روزانه 1میلیون بشکه نفت 27 دلاری را بفهمی!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
دولت رييستون احمدي نژاد با اين يارانه ها دمار از روزگار كشور درآورد . به جاي اينكه درآمد عظيم نفتي رو صرف سازندگي كشور كنه ، كارخانه ها رو به تعطيلي كشوند،روستا ها رو نابود كرد و مهاجرت رو به شهر ها افزايش داد، با حرفهاي عوام فريبانه اش مملكت رو تو دنيا منزوي كرد و بعد هم خودش رو در حد يك قديس بزرگ كرد و با اعتقادات مردم بازي كرد،
آقاي نماينده اي كه داري از لغو نشدن تحريمهايي حرف ميزني كه بر اثر سياستهاي غلط دولت متبوع حضرتعالي به اين مملكت تحميل شد ، همىن تحريمهايي كه با غرور و عوام فريبي كاغذ پاره ميخوندينش، يادت باشه مردم تنشون از قطع شدن يارانه ها نميلرزه از فكر برگشتن احمدي نژاده كه تمام وجودشون به لرزه مي افته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
یارانه را آقای احمدی نژاد شما به مردم داد در عوض میلیاردها میلیارد تومان از حق مردم به نفع یاران نزدیکش(امثال جنابعالی!) صرف شد تا پای ایشان در دنیای سیاست سفت و محکم گردد. اکنون که نام احمدی نژاد مظلوم نماترین رئیس جمهور ویرانگر تاریخ ایران ثبت شده شما باز دنبال چه هستید؟ از جان مردم چه می خواهید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
آخه آدم حسابی این 40 -50 تومن چه دردی از مردم دوا میکنه تورم 400 درصدی شما و رفقا تن مردمو لرزوند تا قطع یارانه
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
بیخودی ادای دلسوزها رودر نیارید. بهتون نمیاد. تن هرکی بلرزه دنبه هایی که شما تو این سالها آوردید کوچکترین نکونی نمیخوره