بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
معاون اقتصادی و برنامه ریزی گروه بهمن عنوان کرد:

همکاری با خارجی ها همراه با به فرجام رسیدن برجام

در فاصله انجام توافق هسته ای نیز مذاکراتی با برندهای متفاوت و در حوزه های مختلف انجام شده و هم اکنون نیز در حال انجام است و تا به اینجا سعی شده گروه بهمن و زیرمجموعه های آن را به عنوان یک مجموعه حرفه ای و با آمادگی کامل در جهت ایجاد یک رابطه تجاری و سرمایه گذاری مشترک به طرف مقابل نشان دهیم، که برخی از این مذاکرات به مراحل بسیار مناسبی رسیده ایم.
کد خبر : ۱۵۹۷۱۴
نویسنده :
یارمحمدی

با به فرجام رسیدن برجام، شاهد اجرایی شدن مفاد آن و لغو تحریم های بین المللی علیه ایران خواهیم بود، در همین راستا و با توجه به افزایش مراودات تجاری شرکت های ایرانی با دنیای خارج شاهد انجام مذاکراتی فی ما بین آنها هستیم و هر یک از آنها به نحوی خود را برای دوران پسا تحریم حاضر کرده اند.

در همین راستا معاون اقتصادی و برنامه ریزی گروه بهمن در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت گروه بهمن استفاده از این فرصت لغو تحریم ها را از یک سال قبل آغاز کرده و مذاکراتی با شرکای بالفعل و بالقوه خود داشته ایم.

موحدی در ادامه افزود: با شرکای قبلی که عمدتاً شامل شرکت های مزدا، ایسوزو و شرکت FAW می شود، از دو جهت مذاکراتی انجام شده است، در وحله اول می توان به توسعه کسب و کارهای فعلی گروه بهمن اشاره کرد که بخشی از آن شامل تغییر رابطه فی ما بین، از یک ارتباط بازرگانی به سرمایه گذاری بلند مدت و بخشی دیگر توسعه محصولات فعلی شرکت می شود که این امر در جهت قوت گرفتن رابطه با شرکای تجاری فعلی که نام برده انجام شده است.

وی گفت: علاوه بر این و در فاصله انجام توافق هسته ای نیز مذاکراتی با برندهای متفاوت و در حوزه های مختلف انجام شده و هم اکنون نیز در حال انجام است و تا به اینجا سعی شده گروه بهمن و زیرمجموعه های آن را به عنوان یک مجموعه حرفه ای و با آمادگی کامل در جهت ایجاد یک رابطه تجاری و سرمایه گذاری مشترک به طرف مقابل نشان دهیم، که برخی از این مذاکرات به مراحل بسیار مناسبی رسیده ایم.

این مقام مسئول تأکید کرد: ما همچنان در حال بررسی گزینه های روی میز خود هستیم تا از میان آنها بهترین ها را انتخاب کرده تا ظرف چند ماه آینده، همکاری ها را به مرحله اجرا برسانیم.

این مقام مسئول در خصوص عملکرد سال مالی جاری و چشم انداز سال آینده گروه بهمن گفت: اگر فرض شود که سال 94 بدترین سال اقتصادی و شرایط کسب و کار باشد، در سال مالی جاری گروه بهمن سود اولیه 27 تومانی خود را به 30 تومان افزایش داده و به نظرمی رسد بتواند سود برآورد شده را تا پایان سال پوشش دهد، که این امر نشانگر ساختار پایدار کسب و کار در آن مجموعه می باشد، برای سال 95 نیز پیش بینی هایی که ارائه نشده با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور کاملاً محافظه کارانه بوده ولی امیدوار هستیم با آشکار شدن آثار اجرای برجام در بخش واقعی اقتصاد، سالی با تفاوت معنادار نسبت به سال 94 پیش رو داشته باشیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر