بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر : ۱۵۹۹۲۷
سازمان عفو بین الملل روز گذشته ۲۸ دی ماه در گزارشی، از آمار بالای تجاوزات جنسی به زنان آواره سوری و عراقی در اروپا خبر داد.

بر پایه این گزارش، این سازمان طی ماه های گذشته با انجام مصاحبه هایی با برخی از این زنان و اقرار آنها بر این مسئله، این گزارش را منتشر کرده است.

در همین راستا "مسئول پاسخگویی به بحران های غیر دولتی این سازمان" خاطر نشان ساخت: بسیاری از این زنان قربانی، برای اینکه بتوانند از مرزهای مجارستان، کرواسی و یونان عبور کنند تن به خواسته های پلید نیروهای امنیتی این کشورها داده اند.

«تیرانا حسن» افزود: این فاجعه مایه خفت و خواری است چرا که نباید زندگی این زنان آواره در اروپا مورد تهدید قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: این پناهجویان با وضع بهداشتی خیلی بدی نیز مواجه هستند تا جایی که در مواردی، زنان و مردان از یک دستشویی و یک حمام استفاده می کنند.

شایان ذکر است که با ورود داعش به کشورهای عراق و سوریه، بسیاری از مردان و زنان این دو کشور برای حفظ جان خود به کشورهای اروپایی پناه بردند اما خبرهای رسیده از رفتارهای غیر انسانی اروپایی ها با این پناه جویان حاکیست.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دانا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
""خبرهای رسیده از رفتارهای غیر انسانی اروپایی ها "" ای کاش ذره ای از انسانیت اروپایی ها را ما مردم ایران و مردم خاور میانه داشتیم. البته غیر از ترکیه که از ابتدا با آوارگان همکاری کرد حالا هم باید تاوان این انسانیت خود را پس دهد. خدا آگاه بر هر پوشیده ایست.