بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر : ۱۶۰۱۱۶
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، شرکت صنایع لاستیکی سهند براساس گزارش شفاف سازی در خصوص دلایل تعدیل بودجه سال 94 نسبت به آخرین بودجه ارسالی حسابرسی شده شش ماهه به شرح ذیل اعلام نموده است:

1-با توجه به رکود شدید فعالیت اغلب شرکت های فولادی،سیمانی، و معادن در سال جاری و همچنین کاهش قابل ملاحظه تقاضا جهت خرید انواع نوار نقاله، این شرکت با مشکلاتی در خصوص فروش انواع نوار نقاله مواجه بوده که این موضوع منجر به تعدیل فروش تعدادی از 2558 تن در سال به 2208 تن گردیده است.

2-شرکت صنایع لاستیکی سهند به دلیل کاهش تقاضا،ناگزیر به کاهش نرخ فروش محصولات خود بوده که این موضوع نیز منجر به تعدیل 21 درصدی فروش ریالی گردیده است.

3-با توجه به انباشت کالای ساخته شده از ابتدای دوره، سیاست هیئت مدیره در جهت تولید محصولات سفارشی و همچنین فروش کالای ساخته شده اول دوره بوده که برای سال 94 مقدار 1800 تن تولید براساس سفارش در نظر گرفته شده است.

4-پیش بینی مبلغی حدود 7 میلیارد ریال سایر درآمد های عملیاتی شامل مبلغ 5685 میلیون ریال مربوط به بازیافت ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاری ها در شرکت آزمایش و پیام، مبلغ 1160 میلیون سود حاصل از فروش ضایعات و همچنین 479 میلیون ریال سود سپرده بانکی می باشد لذا با توجه به توضیحات فوق، تعدیل سود هر سهم برای سال 1394 از مبلغ 687 ریال به مبلغ 554 ریال منطقی به نظرمی رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر