بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر : ۱۶۰۲۵۲
مدیرعامل شرکت کشتیرانی خزر، هرگونه آتش سوزی و خسارت به کشتی ایرانی در دهانه ولگا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر غنجی با تکذیب هرگونه آتش‌سوزی و وارد آمدن خسارت به کشتی ایرانی در دهانه ولگا گفت: یخچال آشپزخانه کشتی ایرانی ناردیس که صبح امروز در کیلومتر ۱۳۰ رود ولگا تردد می‌کرد، دچار نقص مختصر و نشت دود شد که بلافاصله این مشکل رفع شد؛ ضمن اینکه در ادامه مسیر کشتی هیچ مشکلی بوجود نیامد.

مدیرعامل کشتیرانی خزر افزود: کشتی ایرانی هم اکنون در مسیر حرکت به سمت بندر انزلی قرار دارد و در وقت تعیین شده در این بندر پهلو خواهد گرفت. البته اینگونه حوادث در مسیر کشتیرانی عادی است و بر این اساس، راهنمای روس کشتی با مشاهده دود در آشپزخانه بلافاصله آن را به کشتی یخ شکن حاضر در محدوده کشتی ایرانی مخابره و آن کشتی نیز این خبر را در اختیار سایتهای روز گذاشت.

وی تصریح کرد: روسها و قزاقها تلاش می ‌کنند سوانح معمولی برای کشتی های ایرانی را بزرگ جلوه دهند تا بدین ترتیب خطوط کشتیرانی ایران را فرسوده و بدور از استاندارد معرفی کنند.

غنجی با بیان اینکه منبع رسانه‌ای در انتقال این خبر به رسالت رسانه‌ای خود عمل نکرده است گفت: اگر خبر منعکس شده در مورد آتش سوزی کشتی ایرانی عوارضی برای کشتیرانی ما داشته باشد می‌توانیم به مراجع بین‌المللی شکایت کنیم؛ زیرا این اقدام تهدیدی برای مسیر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر