بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
طی معاملات روز جاری همچون روزهای گذشته حجم و ارزش معاملات قابل توجه بوده و علاوه بر این بازار جرأت آن را پیدا کرده است تا در سهم های بزرگ تر صف های خرید پر حجمی ایجاد کند، چرا که سهامی همچون "شبندر"، "رتاپ"، "فولاد" با حجم تقاضای بیش از 100 میلیون سهمی روبرو بوده و در صدر جدول تقاضا قرار دارند که این امر می تواند نشان از افزایش طراوت بورس باشد.
کد خبر : ۱۶۰۴۹۴
نویسنده :
یارمحمدی

در حالی طی معاملات روز گذشته شاهد رشد بیش از 1700 واحد شاخص کل بورس و نزدیک شدن آن به مرز 73 هزار واحدی بودیم، که امروز در ساعات ابتدایی آغاز معاملات شاخص کل بورس به روند صعودی خود ادامه داد و به قله 73 هزار و 789 واحدی رسید.

به گزارش بورس نیوز، طی معاملات روز جاری همچون روزهای گذشته حجم و ارزش معاملات قابل توجه بوده و علاوه بر این بازار جرأت آن را پیدا کرده است تا در سهم های بزرگ تر صف های خرید پر حجمی ایجاد کند، چرا که سهامی همچون "شبندر"، "رتاپ"، "فولاد" با حجم تقاضای بیش از 100 میلیون سهمی روبرو شده و در صدر جدول تقاضا قرار دارند که این امر می تواند نشان از افزایش طراوت بورس باشد.

علاوه بر این از ابتدای معاملات تاکنون در بازار امروز حجم تقاضا و ارزش بالاتری نسبت به عرضه وجود دارد و در برخی سهام نیز هیچ عرضه ای نیز به چشم نمی خورد. البته لازم به ذکر است که به دلیل عدم حضور "خساپا" که در هفته گذشته لیدر بازار بود در حال حاضر بورس رهبر و لیدر مشخصی نداشته و با توجه به عرضه اولیه "بفجر" در هفته آینده امکان اصلاحی کوتاه مدت وجود دارد، اما با چشم انداز مثبت ایجاد شده روند صعودی آن در هفته های آینده ادامه خواهد یافت.

بر این اساس، بازار سرمایه همچنان پر التهاب و گرم از اجرای برجام و اخبار خوش اقتصادی در حال حرکت است، همانطور که عنوان شد، روند صعودی و تقاضای خرید برای اغلب سهام شرکت های فعال در بازار مشهود است، برخی از اهالی تالار منتظر بازگشت سهام شرکت هایی همچون رنا"، "وساپا" و برخی دیگر از متوقف شدگان هستند، از سویی دیگر گفته می شود طی روز جاری گزارشات درخواست افزایش سرمایه از سوی چند نماد بر روی کدال نقش خواهد بست.

شاخص کل نیز تا به این لحظه نه تنها وارد مدار 73 هزار واحدی شده بلکه احتمال گذر آن تا پایان معاملات وجود دارد. همچنان تأکید داریم چشم خود را بر شاخص ببندید و تنها به قیمت و روند سهام نگاه کنید.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
میشه این شاخص که سراسر دروغ و اشتباه هس رو بندازید تو اشغالی.
آخه مگه امکان داره. شاخص از حدود 88000 واحد رسید به 60هزار واحد و ارزش بورس از 550 هزار میلیارد تومان شد 280 میلیارد تومان. حالا فقط طی دو هفته ... واقعا مردم را هالو فرض کردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
فولاد هچنان می تازد و ایدر هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
نزدیک دو سال سهام بانکی را دارم هیچ تکانی نخورد باید فروخت یا باید داشت نمی دانم و خود نمی دانم ؟!!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
بانکی رو بفروش عزیز اینا بی وفایند
معین
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
واقعا دمت گرم چقدر شما صبوری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
چه فاید ه شاخص به 100000واحد می رسه بانکی ها منفی ترمیشن
123
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
از بورس نیوز یه سوال داشتم
قرار بود در رابطه با کفپارس یه خبری رو اعلام کنه حدود سه ماه پیش. الان که سهم رو بخاطر ابهام متوقف کردن خواهش میکنم اگر خبری دارید ارائه بدین باتشکر.
مختار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
دوست عزیز که شاکی از بانکیها هستی . صبور باش دوران اصلاح قیمت بانکیها میباشد بزودی سه بانک مقتدر . تجارت . ملت. پاسارگاد با تعدیل خوب شارپی حرکت میکنند اگه تونستی فولاد. مس. تاپیکو. معدنی بخر البته توصیه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افشين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
پس فعلا شاهد رشد قيمت سهام نمادهاي خودرو، خپارس، خساپا و بوي‍ژه خبهمن كه با شركتهاي ژاپني قرارداد بسته و همچنين پالايشيها و فولاد خواهيم بود.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰
فایرا ۴ ماهه که بسته شده و خیال باز شدن هم نداره! مشخص نیست چرا هربار این سهم بسته میشه، باز شدنش با کرام‌الکاتببین است! ای کاش بخش نظارتی بازار بورس(اساساً اگر وجود خارحی داشته باشد) کمی بفکر سهامداران بود! تا شاید کمی از نابودی سرمایه ما جبران میشد! فقط کمی!