بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر : ۱۶۰۵۳۹



بعد از پیش بینی مثبت هفته گذشته عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از آینده بورس ، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز اعلام کرد بهبود وضعیت بورس در ماه های آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،درحالی هفته پیش علی محمد احمدی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس آینده بورس را در دوران پسا تحریم مثبت پیش بینی کرد و گروه شرکت های مقبول بازار را نام برد که روح‌ الله ‌بیگی ئیلانلو  نیز در خصوص وضعیت بورس به خانه ملت گفت: بازار سرمایه پس از لغو تحریم های ظالمانه و ایجاد فضا برای ایجاد گشایش های اقتصادی با ورود سرمایه گذاران روبرو شده که این در بهبود وضعیت شاخص بورس موثر است.  

وی ادامه داد: باید پذیرفت بخشی از رشد شاخص بورس در روزهای گذشته ناشی از فضای روانی مثبت در پساتحریم بوده است. این درحالی است که زمانی بورس با رشد واقعی روبرو خواهد داشت که شرکت های تولیدی بورسی بتوانند در زمینه تولید موفق باشند.

این نماینده مجلس افزود: با اتصال همه بانک‌های کشور به سوئیفت (جامعه ارتباطات مالی بین بانکی جهانی)، انجام تبادلات ارزی تسهیل می شود. انجام این مهم در ارتقای عملکرد شرکت های بورسی موثر است.

بیگی ئیلانلو  ادامه داد: با توجه به رفع تحریم ها و هدف دولت در تقویت بورس، پیش بینی می شود بهبود وضعیت بورس تداوم یابد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
باز هم میگویم تحریم ها ظالمانه نبود و مطابق با رفتار شما با دنیا بود بنابراین تغییر رفتار دهید تا ملت ایران دوباره گرفتار تحریم ها نشوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
رفتار حقوقی ها نشان از عدم حمایت دولت در بورس است
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
تا هفت اسفند با خیال راحت در بورس خرید و فروش کنید، بعد از اون تا بعد عید باید باید بیخیال بورس شد.