بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
مدیر سرمایه گذاری شرکت گروه مپنا گفت:

900 میلیارد تومان از مطالبات مجموعه وصول شد

مطالبات مپنا از دولت 7 هزار میلیارد تومان است که طبق اخباری که پیرامون این موضوع وجود دارد، تا پایان سال دولت قصد دارد یک هزار میلیارد دیگر از این مبلغ را به مپنا پرداخت کند که از قرار معلوم باز هم به صورت اوراق خزانه اسلامی وصول شود.
کد خبر : ۱۶۰۷۱۲
نویسنده :
یارمحمدی
چندی است اخباری پیرامون وصول مطالبات شرکت گروه مپنا در بین اهالی تالار دهان به دهان می چرخد و روند معاملات سهام این مجموعه را با اقبال و افزایش حجم تقاضا در بازه مثبت تابلوی معاملات، همراه کرده است.

مدیر سرمایه گذاری شرکت گروه مپنا در رابطه با صحت این موضوع در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: طی چند روز گذشته حدود 900 میلیارد تومان از مطالبات مپنا از طریق پرداخت اوراق خزانه اسلامی از طرف دولت وصول شده است.

معراج نادری در ادامه افزود: مطالبات مپنا از دولت 7 هزار میلیارد تومان است که طبق اخباری که پیرامون این موضوع وجود دارد، تا پایان سال دولت قصد دارد یک هزار میلیارد دیگر از این مبلغ را به مپنا پرداخت کند که از قرار معلوم باز هم به صورت اوراق خزانه اسلامی وصول شود.

وی ادامه داد: اوراق خزانه ای که دولت پرداخت می کند، بدون کوپن بوده و اندکی بیشتر از مبلغ مطالباتمان پرداخت می شود که ما با فروش آن در فرابورس نقدینگی لازم را دریافت می کنیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
با توجه به توافق دولت برای پرداخت مطالبات 7000 میلیارد تومان مپنا و وصول مطالبات به مبلغ 1900 میلیارد تا پایان سال از طریق اوراق خزانه اسلامی این سهم در سال آتی زیر 1300 قابل خرید نمی باشد.