بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
به منظور برگزاری جلسه ای مشترک با مدیران بازار سرمایه

وزیر اقتصاد در راه ملاصدرا

برخی از این فعالان بورسی بازدید طیب نیا از سازمان بورس را به فال نیک گرفتند و انتظار آن را داشتند که با حضور این مقام مسئول بازار امروز معاملات و روندی متفاوت را رقم بزند و رنگ بازار از قرمز به سبز سوق پیدا کند.
کد خبر : ۱۶۰۸۹۴
نویسنده :
یارمحمدی

روز گذشته مشخص شد وزیر اقتصاد امروز از سازمان بورس در ملاصدرا دیدن خواهد کرد تا با مسئولان این نهاد ناظر بازار سرمایه و مدیران بورس جلسه مشترکی برگزار کند.

در همین راستا برخی از اهالی تالار به واکنش در مقابل این خبر به تحلیل تأثیر روانی آن بر روند بورس که از پایان هفته گذشته با اصلاح قیمتی همراه شده بود، پرداختند.

به گزاش بورس نیوز، برخی از این فعالان بورسی بازدید طیب نیا از ساختمان ملاصدرا را به فال نیک گرفتند و انتظار آن را داشتند که با حضور این مقام مسئول بازار امروز معاملات و روندی متفاوت را رقم بزند و رنگ بازار از قرمز به سبز سوق پیدا کند.

بر اساس این گزارش، عده ای دیگر این دیدار را بر روند کلی بازار بی اثر دانسته و معتقدند بورس به این مسائل اهمیتی نمی دهد و مسیر خود را طی می کند.

همه این اظهار نظر ها در حالی است که در ابتدای معاملات روز جاری شاهد رشد 130 واحدی شاخص کل بودیم و به طور کل از تعداد سهام قرمز پوش بازار کاسته و بازار نسبت به روزهای گذشته متعادل تر شده است.

حال باید دید هدف این مقام مسئول از بازدید تالار حافظ و جلسه با مدیران این سازمان چه می باشد؟ البته لازم به ذکر است که برخی فعالان بازار هدف این دیدار را پایان دادن به شایعه استعفای فطانت از سازمان بورس می دانند. حال باید تا مشخص شدن نتیجه نهایی آن منتظر ماند و با اینکه شاهد شروع مثبتی در برخی گروه ها از جمله بانک و خودرو بودیم اما باید دید تا پایان معاملات بازار به این جلسه چه واکنشی نشان خواهد داد چرا که هر چه از ابتدای بازار فاصله می گیریم قدرت فروشندگان در این بازار شدت بیشتری می یابد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
تنها راه رونق بازرا شکستن دست حقوقی است.
البته در این که دولت همیشه هوای حقوقی را داشته و دست حقوقی از اول تا کنون در جیب مردم بوده شکی نسیت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
بازم معلوم نیست چه نقشه برای سهامدارن خرد کشیده.هنوز ضرر دوسال پیش جبران نشده.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
بورسیها هیچ خاطره و دل خوشی از طیب نیا که به کررات وعده های پوچ به آنها داده و هر چه گفته برعکسش عملی شده ندارند و لذا حضور ایشان در سازمان و یا تالار هیچ اهمیتی برایشان ندارد. کلا بودن یا نبودن ایشان در پست وزارت تفاوتی به حال بورسیان نمیکند، البته نبودنش خوشحالترشان میکند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
"عده ای دیگر این دیدار را بر روند کلی بازار بی اثر دانسته و معتقدند بورس به این مسائل اهمیتی نمی دهد و مسیر خود را طی می کند."
کاملاً درست می گویند. بهتر آقای طیب نیا کاری به کار بورس نداشته باشند.