بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
شرکتی که در میان سهم های کوچک بازار قرار دارد توانست این هفته به شگفتی بازار تبدیل شود. این سهم در حالی روز دوشنبه معاملات متعادلی را در اختیار داشت که در عرض چند دقیقه با صف خرید بیش از30 میلیونی همراه شد که دلیل این اقبال غیر منتظره هنوز بر اهالی بازار پوشیده مانده است.
کد خبر : ۱۶۱۰۸۹
نویسنده :
حسینی
علی رغم اینکه برخی پیش بینی می کردند با عرضه پتروشیمی فجر شاهد پیشی گرفتن میزان عرضه ها بر تقاضا باشیم اما یک بازار متعادل و رو به رشد در روز جاری را پشت سر گذاشتیم، تا بار دیگر ثابت شود بازار غیر قابل پیش بینی است. اما بشنوید از شایعات و شنیده های این بازار متعادل.

قصد ایران برای اطمینان بخشی به موسسات اعتبار سنجی بین المللی و اجازه انتشار اوراق قرضه اروپایی در ایران در میان شنیده های بازار امروز قرار داشت. مسئله ای که در صورت وقوع جذابیت بورس ایران را افزایش خواهد داد.

خپارس: شایعه واگذاری این سهم به شرکت خودروسازی رنو شاید یکی از قدیمی ترین شایعات بازار باشد که تا به امروز هم تعیین تکلیف نشده است اما در این روز ها شایعه تعدیل مثبت 300 درصدی این سهم، به جمع شایعات قبلی آن اضافه شده است.

حسینا: برخی اخبار و شایعات از این امرحکایت دارد که به زودی تعدیل مثبت حدود 35 درصدی این سهم بر روی سامانه کدال قرار خواهد گرفت. این در حالی است که شایعه افزایش سرمایه 400 درصدی از محل آورده نقدی و سود انباشته این سهم هنوز داغ است.

کفرا: اعلام تعدیل مثبت 35 درصدی این نماد در حالی در میان شایعات این روزهای بازار به گوش می رسد که هنوز مشخص نیست این تعدیل سود شرکت برای سال مالی 94 می باشد و یا در پیش بینی سود سال آینده شرکت منظور خواهد شد.ظاهراً مسئولان شرکت قصد دارند با اعلام این تعدیل مثبت مانع کاهش قیمت سهم پس از افزایش سرمایه شوند.

بترانس: شایعه شده بود که این سهم با تعدیل مثبت قابل توجهی روبرو می باشد که پیگیری های ما در مورد این شایعه به نتیجه روشنی نرسید. هر چند که این شایعه اثر خود را گذاشت و سهم را با صف خرید 2 میلیونی در معاملات امروز روبرو کرد.

کترام: شرکتی که در میان سهم های کوچک بازار قرار دارد توانست این هفته به شگفتی بازار تبدیل شود. این سهم در حالی روز دوشنبه معاملات متعادلی را در اختیار داشت که در عرض چند دقیقه با صف خرید بیش از30 میلیونی همراه شد که دلیل این اقبال غیر منتظره هنوز بر اهالی بازار پوشیده مانده است.

فسرب: افزایش حجم شایعات پیرامون این سهم موجب شد تا برای روشن شدن این اخبار نسبت به برقراری تماس با مسئولین شرکت اقدام کنیم اما علی رغم تماس های مکرر تاکنون موفق به صحبت با هیچ فرد مسئولی از این شرکت نشده ایم.

ثنوسا: در بازر شایعه شده است که این سهم قصد فروش یکی از املاک خود در جزیره کیش را دارد برای آگاهی از صحت این موضع تماسی با مسئولان شرکت گرفتیم که متأسفانه حاضر به پاسخگویی به خبرنگار بورس نیوز نشدند.

در حالی که رضا باکری، رئیس انجمن صنایع لبنی دو ماه است که اعلام می کند تا 10 روز دیگر اولین محموله صادراتی به مقصد روسیه ارسال می گردد ، بازار همچنان منتظر تحقق این وعده است، دعا می کنیم در سال جدید این 10 روز طولانی به سر رسد تا سهامداران این صنعت از چشم انتظاری در بیایند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
به همون نوشته هات ایضا اضافه کن شنبه قطعا بازار منفیه ،بخاطر سفته بازی درعرضه فجر....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
"زیر خط بورس" در کنار "مستطیل شیشه ای تالار" از نقاط قوت بورس نیوز می باشد. جای بسی تشکر دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
خدا بداد ما برسه از دست حقوقیهایی که شایعه میندازند و بعد از سود سرشاری که کردند مثل آب خوردن سهمها را میفروشند بدون اینکه براشون مهم باشه که حقیقی بیخبر داره له میشه